  • 1. Data: 2007-02-28 16:03:09
    Temat: interpretacja Ustawy o zamowieniach publicznych
    Od: "asterix" <b...@p...onet.pl>

    Witam,
    gdzie firma może sie zgłosić, aby uzyskać interpretacje/odpowiedzi na
    niejasności dotyczace Ustaw. Chodzi przede wszystkim o Ustawe o
    Zamownieniach Publicznych i przepisow z nia powiazanych. Czy Sąd
    Administracyjny zajmuje się takimi sprawami? Nie jest to de facto sprawa
    przeciwko, wiec nie wiem, czy Sąd do odpowiedni kierunek.
    pozdrawiam
    asterix

  • 2. Data: 2007-03-01 07:06:49
    Od: Grzegorz Bednarczyk <b...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 28 Feb 2007 17:03:09 +0100, asterix napisał(a):

> [...]
    > Administracyjny zajmuje się takimi sprawami? Nie jest to de facto sprawa
    > przeciwko, wiec nie wiem, czy Sąd do odpowiedni kierunek.

    Jeśli firma, to do UZP. Ale uprzedzam, to nie jest jak z interpretacjami
    podatkowymi, tutaj to są tylko opinie jak każde inne, tylko autor jakby
    bardziej z urzędu wszystkowiedzący od innych autorów ;)
    Pozdrowienia
    --
    Grzegorz Bednarczyk
    http://jazon.hist.uj.edu.pl/~gb/