  • Data: 2006-10-15 09:51:15
    Temat: Zakup telefonu Nokia z Chin.
    Od: "krystyna4321" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Pilnie potrzebuje pomocy w kwestii:
    " naruszenie praw ochronnych na znaki towarowe firmy NOKIA Corporation
    oraz zasad uczciwej konkurencji na szkode tej firmy, podlegajace
    sankcji cywilno-prawnej na podstawie przepisów ustawy z 30 czerwca
    2000 r. Prawo wlasnosci przemyslowej (tekst jedn. Dz. U. 2003, Nr
    119, poz. 1117 ze zm.), ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu
    nieuczciwej konkurencji (tekst jedn. Dz. U. 2003, Nr 153, poz. 1503 ze
    zm.) oraz Rozporzadzenia Rady (WE) Nr 40/94 z dnia 14 stycznia 1994 r.
    w sprawie wspólnotowego znaku towarowego."
    Zkupilem w wyniku licytacji na Ebayu 2 telefony Nokia. Sprawdzilem
    wiarygodnosc sprzedajacego setki komentarzy pozytywnych z calaego
    swiata.. Sprzedawca zaproponowal mi zakup nastepnych bezposrednio w
    jego firmie i platnosc przez Money Bookers. Cena byla nizsza przy
    zakupie 5 sztuk. Oczywiscie po pierwszej udanej transakcji nie mialem
    obaw, bo odpowiedzial, ze clo oplacone i telefony oryginalne.
    Przesylke sledzilem w Internecie, gcy byla dlugo w Polsce
    zadzwonilem do urzedu i tam powiedziano mi,ze zatrzymal je Urzad
    Celny. W tym Urzedzie dowiedzialem sie, ze telefony zostaly
    przeslane do Nokii w celu sprawdzenia oryginalnosci , bo opis
    wartosci przesylki w Chnach 120$, dal podstawy, aby stwierdzic,iz
    to podróbki. Zaplacilem Chinczykowi 1550 zl. Byla to okazja, ale
    nie az taka, abym mógl podejrzewac oszustwo.
    Nokia stwierdzila,ze aparaty nie sa oryginalne i chce ugody ze mna
    za 3000 + oplata za zniszczenie.
    NIe wiem co robic, nie mam tyle kasy, ale boje sie, ze spotka
    mnie jeszcze cos gorszego niz ta oplata do nokii.
    Bardzo prosze o POMOC, co zrobic czy podpiszc ugode, czy czekac na
    dalszy ciag wydarzen. Nie wiem co sie w takich wypadkach dzieje. Czy
    to,ze nie podejrzewalem oszustwa ma tu jakies znaczenie.
    POMOCY termin ugody z Nokia uplywa jutro.