  • Data: 2006-10-15 12:06:57
    Temat: Re: Zakup telefonu Nokia z Chin.
    Od: "krystyna4321" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Nie, nie zjadło mi jednego zera.Chodziło mi o to, że cena, która
    zapłaciłam za jedną sztukę była o 100-150 zł mniejsza od ceny na
    allegro. Za wszystkie pięć telefonów zapłaciłem ponad 1500 zł.
    Zgodnie z tym co się dowiedziałem, to Nokia dostała tylko próbkę
    tej paczki, czyli jedną sztukę.
    Mam jeszcze pytanie odnośnie moich danych osobowych, czy Urząd Celny
    może podać moje dane osobowe do wiedzy Nokii i czy Nokia może takie
    dane wykorzystywać do kontaktu ze mną i czy może te dane podać dla
    swojej kancelarii.
    Problem jest w tym, że Pani z kancelarii dzwoniła do sklepu mojego
    ojca a nie do mnie.
    Nie mam pojęcia skąd mogła mieć ten numer. W tej sprawie nigdy nie
    podawałem nikomu numeru mojego ojca, ani mojego.