  • 11. Data: 2006-11-02 17:46:57
    Temat: Re: Zakup przez internet, sprzęt psuje sie po 2 dniach, czy moge oddac ządając zwrotu pieniedzy?
    Od: "WojciechB" <i...@N...pl>

    > Jakoś wszyscy odpowiadają, a nikt nie zadał ci najważniejszego pytania:
    > czy kupiłeś "jako firma", czy jako "osoba prywatna"?

    Osoba prywatna

  • 12. Data: 2006-11-04 10:09:54
    Od: "Kenny" <kenny333(nasz przodek)o2.pl>

    Marcin Debowski wrote:
> [...]

    jasne...

    ta sam ustawa:
    "To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że
    zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu"

    Inaczej doszlo by do takich kuriozow jakich przyklad przytoczyl
    Przemyslaw...

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia

  • 13. Data: 2006-11-04 14:34:27
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 04.11.2006 Kenny <kenny333> napisał/a:

> [...]
    > zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu"
    >
    > Inaczej doszlo by do takich kuriozow jakich przyklad przytoczyl

    A teraz zastanów się dobrze o czym mówi ww.art 6 kc.

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2006-11-05 08:06:22
    Od: "Kenny" <kenny333(nasz przodek)o2.pl>

    Marcin Debowski wrote:
> [...]

    super, trzeba go jeszcze umiec zinterpretowac

    jutro wymienie samochod bo dzisiaj mi sie jakos rozbił... niech biedaczyska
    udowadniaja ze sprzedali mi caly

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia

  • 15. Data: 2006-11-05 08:48:18
    Temat: Re: Zakup przez internet, sprzęt psuje sie po 2 dniach, czy moge oddac z?daj?c zwrotu pieniedzy?
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Kenny" <kenny333(nasz przodek)o2.pl> napisał:

    > trzeba go jeszcze umiec zinterpretowac
    Przeczytaj zasady netykiety (to jest prostsze i interpretować nie
    trzeba), a zwłaszcza: 'nie cytuj całych listów, tnij zbędny tekst'.

    --
    Artur Golański

  • 16. Data: 2006-11-05 09:27:04
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 05.11.2006 Kenny <kenny333> napisał/a:
    > super, trzeba go jeszcze umiec zinterpretowac

    Miałeś już 2 okazje aby to zrobić. Wykorzystasz tę trzecią?

    > jutro wymienie samochod bo dzisiaj mi sie jakos rozbił... niech biedaczyska
    > udowadniaja ze sprzedali mi caly

    To raczej nie będzie zbyt trudne.

    --
    Marcin

  • 17. Data: 2006-11-05 13:52:09
    Od: "WojciechB" <i...@N...pl>

    > A może sprzet odtrzymałeś niesprawny? Wtedy mogłbyś odstąpić od umowy
    > w ciagu 10 dni.

    Jeszcze pytanie, 10 dni od daty sprzedazy ? czy daty otrzymania , bo sprzet
    "dostarczal sie" 3 dni.

  • 18. Data: 2006-11-06 01:28:57
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 05.11.2006 WojciechB <i...@N...pl> napisał/a:
    > Jeszcze pytanie, 10 dni od daty sprzedazy ? czy daty otrzymania , bo sprzet
    > "dostarczal sie" 3 dni.

    Otrzymania.

    --
    Marcin