  • 1. Data: 2007-03-27 20:28:04
    Temat: Zakup nieruchomości spółka problem jak kupić
    Od: "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl>

    Witam mam do Was szanowni grupowicze następujace pytanie , prośbe o poradę w
    tej sprawie , przedstawie sytuacje :
    Pewna firma chce sprzedać nieruchomośc konkretnie trzy domy na jednej
    działce za jakaś kwotę i nie chce tego sprzedawać domów osobno ale wszystko
    razem , no niestety nie stac mnie na wszystkie trzy ale znalazłem jeszcze
    dwie osoby chętne na pozostałe dwa domy i nie wiem jak teraz postąpić owszem
    ufamy sobie i moze to kupić jedna osoba i pozniej sprzedać pozostałym osobom
    ale chciałby uniknąć jakis zbędnych podatków i zastanawiam się czy mozna
    jakąś umowę sporzadzic miedzy tymi trzema osobami że wystawiają swojego
    przedstawiciela na przetarg lub cos podobnego ,prosibym o doradzenie w tej
    sprawie
    Pozdrawiam JULIUSZ

  • 2. Data: 2007-03-28 09:46:40
    Temat: Re: Zakup nieruchomosci spólka problem jak kupic
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    A nie może na umowie sprzedaży występować trzech kupców?
    Później dokonają zniesienia współwłasności.
    JaC

    It has removed 3471 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 3. Data: 2007-03-28 11:52:15
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 28.03.2007 666 <j...@w...eu> napisał/a:
    > A nie może na umowie sprzedaży występować trzech kupców?
    > Później dokonają zniesienia współwłasności.

    Tylko że on chce zrobić coś dokładnie odwrotnego.
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 4. Data: 2007-03-28 20:45:02
    Od: "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl>

    Witam ja się zastanawiam jak to zrobić aby nie ponisić kosztów odsprzedaży
    działek konretnie podatków , czy możemy wystąpić na przetargu jako grupa
    kupujących czy jakoś tak
    Pozdrawiam JULIUSZ.