  • 1. Data: 2007-03-27 21:06:04
    Temat: Dostep do roznych danych policjanta
    Od: "Marcin" <M...@o...pl>

    Przed laty ktos podobno proponowal pewnej osobie ze moze za kilkaset
    zlotych zalatwic wszytkie dane o pewnej osobie czyli np. czy byl karany i
    za co,kazdy wystawiony mandat, chyba tez czy toczy sie jakas sprawa
    przeciwko tej osobie itd.Chyba wszytko co jest w bazie danych policji?Czy
    policja posiada takie dane i czy kazdy policjant ma dostep do nich? Jezeli
    tak to zastanawia mnie to gdyz np. jakis policjant wspulpracujacy z
    kryminalistami (Tacy byli sa i chyba zawsze beda) moze wykorzystac takie
    dane do celow niezgodnych z prawem .

  • 2. Data: 2007-03-27 21:55:28
    Temat: Re: Dostep do roznych danych policjanta
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "Marcin" <M...@o...pl> napisal w wiadomosci

    Kazdy policjant moze miec dostep do tych danych. Ale ten dostep jest limitowany
    w ten sposób, ze konieczna jest kontrasygnata przelozonego na zapytaniu.
    Zadaniem przelozonego jest m.in. upewnienie sie, do czego podwladnemu te dane sa
    potrzebne. W odniesieniu do niektórych wybranych policjantów ta kontrasygnata
    nie jest wymagana, ale kazde zapytanie jest rejestrowane i pózniej wyrywkowo
    sprawdza sie, do czego policjant te dane potrzebowal.

    Oczywiscie, nie mozna wykluczyc, ze ktos uzyje tych danych niezgodnie z prawem,
    no ale bez tych danych nie da sie pracowac, wiec poprzestaje sie na kontroli i
    ewentualnym usuwaniu policjantów, którzy naduzywaja zaufania.

  • 3. Data: 2007-03-28 14:47:44
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

> [...]

    > wspulpracujacy z kryminalistami (Tacy byli sa i chyba zawsze beda) moze
    > wykorzystac takie dane do celow niezgodnych z prawem .

    Jesli bedziesz zyl w zgodzie z prawem, to zadne dane sie tam nie znajda;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 4. Data: 2007-03-28 15:56:02
    Od: Michał Kordulewski <z...@p...cy.rot13>

    Nostradamus napisał(a):
    > Jesli bedziesz zyl w zgodzie z prawem, to zadne dane sie tam nie znajda;))

    Prima aprilis dopiero w niedzielę. :)

    --
    pzdr, Michał Kordulewski

  • 5. Data: 2007-03-28 16:17:31
    Od: nadir <h...@o...gov>

    > Jesli bedziesz zyl w zgodzie z prawem, to zadne dane sie tam nie znajda;))

    Niekoniecznie, oto co na ten temat pisza na interii:

    http://tiny.pl/cv1p

  • 6. Data: 2007-03-28 17:00:47
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Michał Kordulewski" <z...@p...cy.rot13> napisał w
    wiadomości news:eue36h$sgg$1@kastor.ds.pg.gda.pl...

    > Prima aprilis dopiero w niedzielę. :)

    Masz jakąś własną teorię spiskową??

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 7. Data: 2007-03-28 17:35:56
    Od: Michał Kordulewski <z...@p...cy.rot13>

    Nostradamus napisał(a):
    > Masz jakąś własną teorię spiskową??

    A Tobie wszystko kojarzy się ze spiskami?

    --
    pzdr, Michał Kordulewski

  • 8. Data: 2007-03-28 19:50:14
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Michał Kordulewski" <z...@p...cy.rot13> napisał w
    wiadomości news:eue91r$bvp$1@kastor.ds.pg.gda.pl...

    > A Tobie wszystko kojarzy się ze spiskami?

    Bo jeśli uważasz, że osoba nie mająca nic wspólnego z naruszeniem prawa i
    policją figuruje w policyjnych rejestrach to...........

  • 9. Data: 2007-03-28 20:21:00
    Od: Michał Kordulewski <z...@p...cy.rot13>

    Nostradamus napisał(a):
    > Bo jeśli uważasz, że osoba nie mająca nic wspólnego z naruszeniem prawa
    > i policją figuruje w policyjnych rejestrach to...........

    ... to mogła być nie tylko notowana bezzasadnie ale nawet oskarżona. I
    uniewinniona.

    --
    pzdr, Michał Kordulewski

  • 10. Data: 2007-03-29 12:55:32
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    > Niekoniecznie, oto co na ten temat pisza na interii:
    >
    > http://tiny.pl/cv1p

    Czy mozna odmowic odpowiedzi na takie pytania ?
    W koncu w pewnym sensie naruszaja prywatnosc.

    K.