  • 61. Data: 2021-09-29 11:59:55
    Temat: Re: Zakaz fotografowania dworców mostów i obiektów państwowych
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Że możesz oczekiwać to jedno. Ale że twoje oczekiwania się
    > spełnią... to już trochę naiwność.

    Spotykałem w zyciu wielu policjantów i mysle ze podział przebiega
    gdzies w połowie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 62. Data: 2021-09-29 16:49:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.09.2021 o 11:59, Budzik pisze:

    > Spotykałem w zyciu wielu policjantów i mysle ze podział przebiega
    > gdzies w połowie...

    To ja ci powiem, że takiego zupełnie normalnego to spotkałem jednego (a
    i tak gówno pomógł). Po prostu służby mundurowe uszkadzaja mózgi (nawet
    strażakom:( ) bo zyjesz w organizacji, gdzie nie ma dyskusji z
    przełożonym. A przełożony nie jest dlatego przełożonym bo jest
    mądrzejszy a dlatego że większy chuj. Dołóż do tego że kandydaci do
    policji to nie elita intelektualna społeczeństwa, jak któryś jest
    mądrzejszy to ulic raczej nie zamiata i wychodzi, że poziom przeciętnego
    kulsona na ulicy jest poniżej średniej dla pracowników niefizycznych a
    generalnie niżej niż ochroniarz zwany popularnie cieciem:( Jako przykład
    potraktuj naszego grupowego, co beret ma zryty, prawa nie zna i jeszcze
    z tego powodu nie czuje dyskomfotru, tylko zgodnie z zasadą dunninga
    krugera ze swoim brakiem wiedzy się dumnie obnosi. A do tego dodaj, że
    to kulsonia elita i masz obraz - typowy kulson jest niestety typowy. I
    jest to tragedią dla tych niewielu jednostek które chciały swoją służbą
    coś osiągnąć a wylądowały w antyobywatelskiej instytucji, gdzie
    promowany jest brak myślenia i posłuszeństwo, ewentualnie jek chcesz
    szybko awansować to po prostu skurwysyństwo:(

    --
    Shrek

  • 63. Data: 2021-10-01 06:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > To ja ci powiem, że takiego zupełnie normalnego to spotkałem
    > jednego (a i tak gówno pomógł).

    Byc moze to rzeczywiscie kwestia niskich oczekiwań bo jak mowi
    normalnie i w miare sie nie czepia to zaliczam do tej dobrej połowy.
    Bo jak sie tak zastanowic to na wiele spraw rzeczywiście raz w zyciu mi
    pomogli a w pozostałych przypadkach (ci dobrzy) po prostu sie nie
    czepiali.

    Ciekawe czy ktos odpowie w koncu jaki jest powód legitymowania goscia
    na którego ktos z ochrony danego budynku składa zawiadomienie ze robi
    coś zupełnie legalnego?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 64. Data: 2021-10-01 07:20:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.10.2021 o 06:59, Budzik pisze:

    > Byc moze to rzeczywiscie kwestia niskich oczekiwań bo jak mowi
    > normalnie i w miare sie nie czepia to zaliczam do tej dobrej połowy.

    Dokładnie tak właśnie jest. Ludzie mieli w miarę dobry odbiór policji,
    bo tak naprawdę nie mieli z nią interakcji. Jak policja "wyszła do
    społeczeństwa" to mieli okazję sie przkonać się jak jest naprawdę.

    Popratrz na to obiektywie - nieprawdą jest że w każdym zawodzie masz
    "przekrój społeczeństwa". Inaczej będzie wyglądał przekrój lekarzy
    inaczej kulsonów. Teraz zastanów się kto idzie do policji - jednostki
    bardziej inteligentne i ambitne? No generalnie nie. Potem podziel tych
    co poszli na dwie grupy - głupszą i "inteligentniejszą". Tych głupszych
    spotkasz na ulicy więc masz "szansę na interakcję". Potem ich szkolą
    przeciw obywatelowi, nad nimi jest szef, który zwykle jest po prostu
    większym skurwielem. No i efekt jest taki, że krawężnik, którego
    spotykasz to człowiek raczej z dolnej części przekroju, na dodatek
    sfrustrowany przez jebiącego go szefa i z nadmiarem władzy nad
    obywatelem. To nie kończy się dobrze. Obiektywnie i statystycznie nie ma
    się czego dobrego po szeregowym kulsonie spodziewać. Przykre ale im
    szybciej uświadomisz sobie, że celem kulsona wcale nie jest "bronić i
    służyć" tym lepiej dla ciebie - każdy powinien wiedzieć, że kulson nie
    jest jego przyjacielem ani kumplem a ma on bardzo konkretny cel -
    dotrwać do emki niejebany przez szefa. A w osiągnięciu tego celu
    przeszkadza mu upiardliwy obywatel.

    > Bo jak sie tak zastanowic to na wiele spraw rzeczywiście raz w zyciu mi
    > pomogli a w pozostałych przypadkach (ci dobrzy) po prostu sie nie
    > czepiali.

    To i tak miałeś szczęście;) Dam ci przykład - udzielałem pierwszej
    pomocy na ulicy - epileptyk. Panowie podeszli i zamiast zapytać się w
    czym mogą pomóc najbardziej interesował ich mój dowód osobisty (a w
    zasadzie jego brak).

    > Ciekawe czy ktos odpowie w koncu jaki jest powód legitymowania goscia
    > na którego ktos z ochrony danego budynku składa zawiadomienie ze robi
    > coś zupełnie legalnego?

    Brak wiedzy kulsonów i ich przekonanie nadrzędne do obowiązującego
    prawa, że tak:P

    --
    Shrek

  • 65. Data: 2021-10-01 09:58:36
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 1 Oct 2021 07:20:16 +0200, Shrek napisał(a):

    > Brak wiedzy kulsonów i ich przekonanie nadrzędne do obowiązującego
    > prawa, że tak:P

    Do tego dochodzi poczucie bezkarności, bo wiedzą, że za przekraczanie
    uprawnień nikt im nic nie zrobi, co daje kojące poczucie wszechwładzy.
    To zresztą szerszy problem ludzi w mundurach, bo Straż Graniczna też nie ma
    zwyczaju się przedstawiać i podawać przyczyn legitymowania. Oni się chyba
    naoglądali jakichś filmów o Brudnym Harrym i dążą do tego wzorca osobowego.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 66. Data: 2021-10-01 20:59:04
    Od: Henryk Hajdan <g...@r...com>

    W dniu 2021.10.01 o 06:59, Budzik pisze:

> [...]
    >
    > Ciekawe czy ktos odpowie w koncu jaki jest powód legitymowania goscia
    > na którego ktos z ochrony danego budynku składa zawiadomienie ze robi

    Najnowszy odcinek już jest na kanale. Facet pojechał do Starych Kiejkut
    filmować las otoczony płotem z drutem kolczastym. Oczywiście pobudził
    patrol dyżurny.
    Patrol zwrócił się do niego po imieniu.

  • 67. Data: 2021-10-02 00:30:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.10.2021 o 20:59, Henryk Hajdan pisze:

    > Patrol zwrócił się do niego po imieniu.

    Dobrze zrozumiałem, że wiedzieli kto zacz, znali poprzednie odcinki,
    wiedzieli, że nie mają racji a i tak kurwa szli w zaparte?

    --
    Shrek

  • 68. Data: 2021-10-02 01:09:37
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-10-01, Shrek <...@w...pl> wrote:
> [...]
    > inaczej kulsonów. Teraz zastanów się kto idzie do policji - jednostki
    > bardziej inteligentne i ambitne? No generalnie nie. Potem podziel tych

    W bardziej normalnych czasach, to chyba aż takich kontrastów być nie
    powinno. Teraz to i owszem, ciągną pewnie wszelkiej maści oportuniści,
    czy wręcz wannabe zadymiarze (bezkarnie kogoś spałować to musi być coś).
    Ale jak policja miała jeszcze zaufanie społeczne to wiele osób zapewne
    szło za etosem, czy jego wyobrażeniem dla tej grupy zawodowej i wcale
    nie musiały to być jakieś patologiczne półgłówki.

    Trochę na zasadzie jak wielu poszło na księdza czy zakonnice. I nadal
    idą. Poza tym policja to nie tylko przecież krawężniki a np.
    kryminalistyka i pokrewne. Gdyby nie to, że były testy sprawnościowe i
    nieunikniona konieczność grzebania w rozkładających się trupach, to kto
    wie, czy sam bym nie skończył jako policjant :)

    > Brak wiedzy kulsonów i ich przekonanie nadrzędne do obowiązującego
    > prawa, że tak:P

    Bo taka jest rutyna, komunistyczny stan umysłu (prywatność? wolność? że
    jak?) i nieprecyzyjne przepisy pozwalające dużo upchnąć.

    --
    Marcin

  • 69. Data: 2021-10-02 09:05:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > W bardziej normalnych czasach, to chyba aż takich kontrastów być nie
    > powinno.

    Oczywiście że są - czemu ma nie być? Do pewnych prac idą
    inteligentniejsi do innych głupsi. Co ja poradzę, że tak jest?
    > Ale jak policja miała jeszcze zaufanie społeczne to wiele osób zapewne
    > szło za etosem, czy jego wyobrażeniem dla tej grupy zawodowej i wcale
    > nie musiały to być jakieś patologiczne półgłówki.

    Patologiczne półgłówki może i nie, ale przecież postawmy sprawę jasno -
    to była bardziej nieogarnięta cześć społeczeństwa. Jak ktoś miał ambicje
    to szedł raczej na studia (i nie mówię tu o wyższej szkole robienia
    hałasu) a nie do prewencji. Więc asów to raczej tam nie spotkasz, a
    kretynów jak najbardziej.

    > Trochę na zasadzie jak wielu poszło na księdza czy zakonnice. I nadal
    > idą.

    Tak samo jak z policją - mają ostatnio duże braki;)

    > Poza tym policja to nie tylko przecież krawężniki a np.
    > kryminalistyka i pokrewne.

    No ale ich raczej nie spotkasz - spotkasz półgłówka, co będzie ci szukał
    roweru w gaciach i udowadniał że tak mu prawo nakazuje bo jesteś
    przewoźnikiem.

    > Gdyby nie to, że były testy sprawnościowe i
    > nieunikniona konieczność grzebania w rozkładających się trupach, to kto
    > wie, czy sam bym nie skończył jako policjant :)

    No to masz szczęście:P

    > Bo taka jest rutyna, komunistyczny stan umysłu (prywatność? wolność? że
    > jak?) i nieprecyzyjne przepisy pozwalające dużo upchnąć.

    Przepisy są akurat jasne - ma być podany konkretny powód. No może nie
    dokońca jasne, bo grupowy kulson zauważył, że prawo nie definiuje, że
    podany powód musi być prawdziwy.

    --
    Shrek

  • 70. Data: 2021-10-02 10:38:59
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 02.10.2021 o 00:30, Shrek pisze:

    > Dobrze zrozumiałem, że wiedzieli kto zacz, znali poprzednie odcinki,
    > wiedzieli, że nie mają racji a i tak kurwa szli w zaparte?

    Przecież oni go nękają *dlatego, że go znają*, a nie *pomimo tego, że go
    znają*. Prikaz taki musi być i tyle.

    MJ