  • Data: 2011-06-17 12:09:21
    Temat: Zajęcie wierzytelności - "wejście na pensje"
    Od: Altar <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W 2003 r. Polkomtel sprzedał dług. W marcu tego roku firma Raport
    poinformowała mnie o przeprowadzeniu analizy prawnej i przekazaniu
    sprawy do sądu. W czerwcu otrzymałem pismo - Zajęcie wynagrodzenia za
    pracę i zasiłku od Komornika Sądowego.

    Te wydarzenia miały miejsce pod moją nieobecność, więc nie
    zareagowałem na nie. Przysługiwało mi prawo do zaskarżenia decyzji
    sądu w ciągu 7 dni od daty doręczenia pisma, jednak też tego nie
    zrobiłem. A wiec mam sądowy nakaz zapłaty za długi które uległy dawno
    temu przedawnieniu.

    Co mogę zrobić w tej chwili aby tego nie zapłacić?