  • Data: 2011-06-17 17:47:13
    Temat: Re: Zajęcie wierzytelności - "wejście na pensje"
    Od: Altar <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Cze, 19:29, Robert <"spam_usu _to"@wp.pl> wrote:
    > Dnia 17 cze  o godzinie  16:11, na pl.soc.prawo, Maddy napisa (a):

    > Ale jak rozumie to co napisa :

    > Czy by jednak otrzyma pozew, ale na niego nie odpowiedzia ?
    >
    > --
    > Robert

    nie, przepraszam, te 7 dni dotyczy zaskarzenia dzialan komornika
    (cholera to wszystko takim malym druczkiem napisane ze w pierszej
    chwili zle przeczytalem)
    powtorze jeszcze raz, nie otrzymalem ani wezwania na rozprawe, ani
    zadnej informacji ze taka sprawa sie odbyla, dopiero teraz
    dowiedzialem sie o tym od komornika za posrednictwem pisma ktore mi
    wyslal, tj. zajecia wynagrodzenia.