  • Data: 2004-04-16 18:08:16
    Temat: Zaiks i Policja
    Od: "Mrls" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowni Grupowicze,
    Prowadze lokal gastronomiczny i mam podpisaną z zaiksem umowę licencyjną na
    odtwarzanie muzyki z radia. Nie płaciłem tantiem licencyjnych i przyszedł
    tzw. inspektor z zaiklsu wraz z policjantami jako świadkami przeprowadzanej
    kontroli.

    Zadnych uchybień nie stwierdził, policjancie legitymowali mojego pracownika
    zatrudnionego w lokalu.

    Mam pytania:
    1. czy kontroler zaiksu ma jakiekolwiek uprawnienia żeby zaprzęgnąć
    policjantów na swoich świadków
    2. czy policjanci powinni spisać jakiś protokół, notatkę z podjętych
    czynności (przecież wykonują obowiązki służbowe) - nie spisali protokołu
    3. czy policjancie nie powinni cokolwiek robić dopiero jeśli istnieje
    podejrzenie popełnienia przestępstwa. - nie było nawet podejrzenia. Umowa
    jest spisana

    Jak powinny wyglądać relacje pomiędzy zaiksem a policją

    z góry dziękuję za pomoc
    Mrls