  • Data: 2004-04-16 18:40:06
    Temat: Re: Zaiks i Policja
    Od: "Mrls" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ales uzyl slowa "zaprzegnac":-)))!nikt tu nikogo nie "zaprzegal". swiadka
    .....no a jak nazwać działanie kontrolera który przed przyjściem do lokalu
    idzie najpierw na policję i zaprasza do lokalu policjantów, nie wiedząc
    jeszcze co w nim zastanie; protokół kontroli zaiks miał rubrykę świadkowie i
    tam wpisali się policjanci

    > zapewne cos spisali. nie musieli jednak spisywac od razu. nie musieli tez
    > nic Tobie, czy tez pracownikowi okazywac.Mogli napisac notatke, gdyby
    > sporzadzali dokument porcesowy - zapewne twoj pracownik wiedziec o tym
    > powinien/podpisy/

    ...nic nie spisali, nic nie okazali, niczego nie sprawdzali, siedzieli i
    czekali aż koleś z zaiksu skończy

    > sorki, sam piszesz, ze nie placisz.

    ....a co ma niepłacenie do policji...te kwestie rozstrzygają sądy cywilne.
    mogą wnieść pozew i koniec, a oni wspomagają się policją jak ja kolegami. W
    tym przypadku przy każdej niekomfortowej sytuacji mógłbym wołać policję żeby
    mi potowarzyszyła...być może w trakcie rozmowy dostanę od kogos w twarz i
    policja będzie miała co robić ;-)

    > a moze policjant wybral sie z zaiksem - "przy okazji"?

    to nie było przy okazji

    policjant ma prawo
    > wejsc do lokalu i wylegitymowac pracownika.

    ...w tej sytuacji nie znajdyje uzasadnienia legitymowania pracownika

    > byly jakies podejrzenia co do zatrudnienia "na czarno"? kazda odpowiedz
    jest
    > mozliwa.

    ...nie było podejrzeń

    dzięki za podpowiedzi