  • Data: 2008-10-06 14:27:01
    Temat: Zablokowane konto na allegro
    Od: Sannindan <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Chłopak mojej siostry, który już od jakiegoś czasu mieszka u mnie w
    domu (dom wielorodzinny) założył konto na allegro, przeprowadził kilka
    transakcji.

    Po jakimś czasie jego konto zostało zablokowane ze względu na to, iż
    jeden z domowników (nawet inne nazwisko) ma nieuregulowane sprawy z
    allegro.
    Twierdzą także, że konto zostało użyczane tejże osobie.

    Natomiast kiedy poprosiłem ich o udowodnienie z jakiego powodu jest
    zablokowane, to napisali, że podtrzymują swoją decyzję i nie odblokują
    konta dopóki drugie konto nie zostanie uregulowane.

    Do tej pory nie nic się nie zmieniło.
    Co ma tamte konto do szwagra konta.

    Z innej beczki, to chyba mam prawo (mają obowiązek?) ukazania
    przyczyny z jakiego powodu, a nie tylko pisanie, że mają "przeczucie"?

    Czy oby nie łamią prawa?

    Pozdrawiam.