  • Data: 2008-10-06 21:02:37
    Temat: Re: Zablokowane konto na allegro
    Od: Sannindan <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Aha i jeszcze jedna ciekawostka.

    Mój wujek, który oczywiście mieszka w tym samym domu, też ma konto na
    allegro i jakoś mu nie zablokowali, pomimo, że adres identyczny, a
    nawet za moich czasów jak miałem u nich z początku konto, to
    używaliśmy na przemiennie allegro z jednego komputera.

    Ale moim pytaniem było, czy przez to nie łamią prawa mojego szwagra co
    to użytkowania ich serwisu.
    Skoro żądają zapłaty za ich usługi, to oni też mają swoje obowiązki i
    muszę mieć niezbite dowody, na "winę", a nie tylko pisać, że mają
    podejrzenia takie i takie bez podania jakichkolwiek podstaw to takiego
    stanu rzeczy.

    Pozdrawiam.