    From: Młotkowy <n...@...co.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ZUS/NFZ w US, niech ktoś sprostuje (do pośmiania się)
    Date: Wed, 21 Jul 2010 16:51:33 +0200

    Odwiedziła mnie ciotka z Hameryki i strasznie pomstuje na tego ich
    czerwonego czarnucha, co im zreformował system opieki zdrowotnej.

    Ciotka ma ~80lat, do biednych nie należy.
    Dostała od czerwonego czarnucha (jak wszyscy w jej wieku) ubezpieczenie
    zdrowotne i ma 80% zniżki (o ile dobrze zrozumiałem) na świadczenia
    zdrowotne.

    No i dzwoni do swojego lekarza, u którego się leczy od 20 lat.
    Sekretarka pyta jakie ma ubezpieczenie, no to ciotka mówi jakie. Na to
    biurwa, że pan doktor jej nie przyjmie, bo przeszedł na prywatną praktykę.
    Na to ciotka, że ona w takim razie poprosi do pana doktora prywatnie.
    Biurwa: Nie wolno, bo pan doktor, skoro ma prywatną praktykę, to może
    leczyć tylko nieubezpieczonych. Jeśliby przyjął panią prywatnie, to
    straci licencję.
    Ciotka więc zaczęła szukać właściwego konowała, który leczy
    ubezpieczonych. Znalazła. Najbliższy wolny termin: październik.

    Ludzie... !!!

    Wpuścić czerwonych na Saharę, to po roku trzeba będzie importować piasek.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy