  • Data: 2010-07-22 06:20:00
    Temat: Re: ZUS/NFZ w US, niech ktoś sprostuje (do pośmiania się)
    Od: "Danusia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kastet" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i27b1m$663$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Młotkowy" <n...@...co.pl> napisał w wiadomości

    Co za brednie!!!
    Nic nie dostała. W USA nic nie ma za darmo, ubezpieczeń społecznych też!
    Nawet traktując ten temat jako humor, to wielu zabierających głos traktuje
    to od razu poważnie i zaraz zrobi nagonke na polski system ubezpieczeń
    społecznych, lejąc łzy nad najgorszym na świecie systemem ubezpieczeń
    społecznych tak poważnie skopanym przez czerwonego czarnucha.