-
1. Data: 2011-10-16 20:14:33
Temat: ZAiKS, STOART i inne, a reklamy
Od: Jan Bartnik <b...@g...com>
Witam.
Wspominałem już wcześniej o małej, lokalnej stacji radiowej... no i kolejne pytanie:
czy reklamy puszczane pomiędzy audycjami to również działka anty-robin-hoodów
(zabierają biednym, rozdają bogatym)? Leci w reklamach środek na ból głowy na cztery
litery, a w tle plumka <lokowanie-produktu>Petit Jour - Richard
Lornac</lokowanie-produktu>... no i co z tym fantem zrobić? Czy stacja radiowa też
odpowiada za utwory wewnątrz reklam? A jeśli właściciel reklamy jest też właścicielem
praw do utworu? A jeśli do tego wszystkiego jest to też stacja radiowa, która ową
reklamę puszcza (tworzymy reklamy dla klientów i puszczamy potem w naszym radio)?
Pytam również z tego względu, że zastanawiamy się nad 15 minutową reklamą (norma to
15 lub 30 sekund), w której puszczany jest rozdział audiobooka. Wszystko w ramach
umowy między wydawnictwem, a radiem.
Z góry dziękuję za pomocne odpowiedzi,
Jan Bartnik