eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZAiKS, STOART i inne, a reklamyZAiKS, STOART i inne, a reklamy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.glorb.com!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not
    -for-mail
    From: Jan Bartnik <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ZAiKS, STOART i inne, a reklamy
    Date: Sun, 16 Oct 2011 13:14:33 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 20
    Message-ID: <33491212.1995.1318796073782.JavaMail.geo-discussion-forums@vbvq4>
    Reply-To: p...@g...com
    NNTP-Posting-Host: 85.222.112.103
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1318796074 27888 127.0.0.1 (16 Oct 2011 20:14:34 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sun, 16 Oct 2011 20:14:34 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=85.222.112.103;
    posting-account=bdKI0QoAAABjMutij_-z9rsBgfdYyupg
    User-Agent: G2/1.0
    X-Google-Web-Client: true
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:690009
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam.

    Wspominałem już wcześniej o małej, lokalnej stacji radiowej... no i kolejne pytanie:
    czy reklamy puszczane pomiędzy audycjami to również działka anty-robin-hoodów
    (zabierają biednym, rozdają bogatym)? Leci w reklamach środek na ból głowy na cztery
    litery, a w tle plumka <lokowanie-produktu>Petit Jour - Richard
    Lornac</lokowanie-produktu>... no i co z tym fantem zrobić? Czy stacja radiowa też
    odpowiada za utwory wewnątrz reklam? A jeśli właściciel reklamy jest też właścicielem
    praw do utworu? A jeśli do tego wszystkiego jest to też stacja radiowa, która ową
    reklamę puszcza (tworzymy reklamy dla klientów i puszczamy potem w naszym radio)?

    Pytam również z tego względu, że zastanawiamy się nad 15 minutową reklamą (norma to
    15 lub 30 sekund), w której puszczany jest rozdział audiobooka. Wszystko w ramach
    umowy między wydawnictwem, a radiem.

    Z góry dziękuję za pomocne odpowiedzi,
    Jan Bartnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1