  • 1. Data: 2005-09-13 21:05:50
    Temat: Z cyklu - Czy komornik moze?
    Od: "Marecki" <m...@t...peel>

    Czy komornik moze zajac przedmioty bedace narzedziami pracy? A konkretnie
    samochod, dzieki ktoremu przemieszczam sie miedzy klientami aby zarabiac
    pieniazki. Slyszalem rozne opinie na ten temat. Prosze o potwierdzenia lub
    zaprzeczenia, chetnie ze wskazaniem jakis artukulow.
    Z gory dzieki za odpowiedzi
    Marecki

  • 2. Data: 2005-09-13 22:11:01
    Temat: Re: Z cyklu - Czy komornik moze?
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Marecki" <m...@t...peel> naskrobał/a w

    > Czy komornik moze zajac przedmioty bedace narzedziami pracy?

    Nie może.

    > konkretnie samochod,

    Może.

    > Prosze o potwierdzenia lub zaprzeczenia, chetnie ze
    > wskazaniem jakis artukulow.

    829 KPC

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Wspieraj fundacje: "Podaruj wampirom slonce".

  • 3. Data: 2005-09-14 08:10:37
    Od: "Krzysiek M." <s...@o...pl>

    > Nie może.

    A co jest wg. prawa "Narzędziem Pracy" ?

    --
    Krzysiek M.

  • 4. Data: 2005-09-14 17:48:35
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Krzysiek M." <s...@o...pl> naskrobał/a w

    > A co jest wg. prawa "Narzędziem Pracy"?

    Art. 829 KPC

    "narzędzia i inne przedmioty niezbędne do osobistej pracy zarobkowej
    dłużnika oraz surowce niezbędne dla niego do produkcji na okres jednego
    tygodnia"

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Kondomy nie sa calkiem bezpieczne. Moj przyjaciel mial zalozonego i przejechal go
    autobus.

  • 5. Data: 2005-09-14 20:03:57
    Od: "Marecki" <m...@t...peel>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > "narzędzia i inne przedmioty niezbędne do osobistej pracy zarobkowej
    > dłużnika oraz surowce niezbędne dla niego do produkcji na okres jednego

    Czyli jesli moja praca polega na obsługiwaniu klientów w zachodniej Polsce,
    to moj samchod jest narzedziem niezbednym do osobistej pracy zarobkowej?
    Pewnie nie, bo przeciez moge jezdzic koleja....
    M.

  • 6. Data: 2005-09-15 00:43:31
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    > Czyli jesli moja praca polega na obsługiwaniu klientów w zachodniej
    > Polsce, to moj samchod jest narzedziem niezbednym do osobistej pracy
    > zarobkowej? Pewnie nie, bo przeciez moge jezdzic koleja....

    Pewnie jest, ale punkt o narzedziach prawcy kończy się tak:
    "z wyłączeniem jednak pojazdów mechanicznych;"

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Very funny, Scotty. Now beam down my clothes.