  • 1. Data: 2005-09-13 19:24:08
    Temat: jak to jest z renta
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    z moich informacji na temat renty po zmarlej osobie wyszly takie sprawy tj.

    mama ma 49 lat,
    ja mam 22,
    ojciec zmarl w tym roku.
    rente bede ja do konca studiow czyli jeszcze 2 lata, lub do 25 roku zycia

    ponoc jest taka opcja ze mama moze miec tez rente jesli od smierci ojca nie
    minelo 5 lat, a mama nie ma ukonczone 50lat.
    czyli teoretycznie ja po skaczeniu studiow mam 24lata moge pojsc na jakies
    studium jeszcze by ciagnac rente do 25 roku zycia, mama bedzie miala w tym
    czasie 52/3 lata, od smierci nie minie 5 lat... wiec moze wziasc rente po
    mnie ?
    jesli tata byl wojskowym to jak ta renta jest liczona ? i ile procent...

    przeprasszam ze tak mecze ale to abrdzo wazne
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-09-13 20:00:44
    Temat: Re: jak to jest z renta
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jesli tata byl wojskowym to jak ta renta jest liczona ? i ile procent...
    >
    > przeprasszam ze tak mecze ale to abrdzo wazne

    Kobieta otrzyma rentę po zmarłym mężu jeśli od śmierci nie mineło 5 lat, a
    ona będzie miała ukończone 50 lat. Więc już za rok będzie mama uprawniona
    do otrzymania renty, którą dostanie z chwilą złożenia wniosku o nią.
    Co do wysokości renty wojskowej nie posiadam wiadomości.
    MaM

  • 3. Data: 2005-09-13 20:37:32
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    a mama bedzie otrzymywala rente wtedy pomimo tego ze ja bede mial taka rente
    dla uczacych sie ?

  • 4. Data: 2005-09-13 21:27:29
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    renta rodzinna jest jedna