  • 1. Data: 2005-09-13 20:12:28
    Temat: Zrzut ekranu - prawo autorskie
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...pl>

    Witam

    Czy zrzut ekranu użyty np. w artykule, może być uznany za cytat w
    świetle prawa autorskiego?

    --
    Semper Fidelis

    Adam Klobukowski
    a...@g...pl

  • 2. Data: 2005-09-13 20:23:45
    Temat: Re: Zrzut ekranu - prawo autorskie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    In article <dg7bgk$s48$1@nemesis.news.tpi.pl>, Adam Klobukowski wrote:
    > Czy zrzut ekranu użyty np. w artykule, może być uznany za cytat w
    > świetle prawa autorskiego?

    Jeśli cytat = przytoczenie, to tak. Napisz konkretniej o co Ci chodzi.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2005-09-13 22:48:25
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...pl>

    Marcin Debowski napisał(a):

    > Jeśli cytat = przytoczenie, to tak. Napisz konkretniej o co Ci chodzi.

    Wchodzi mi konkretnie o użycie screenshota w artykule do wikipedii.
    Artykuł ma opisywać dany program i/lub wsominać o nim jako o "przykładzie".

    --
    Semper Fidelis

    Adam Klobukowski
    a...@g...pl

  • 4. Data: 2005-09-14 11:02:41
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    In article <dg7kkd$kge$1@atlantis.news.tpi.pl>, Adam Klobukowski wrote:

    > Wchodzi mi konkretnie o użycie screenshota w artykule do wikipedii.
    > Artykuł ma opisywać dany program i/lub wsominać o nim jako o "przykładzie".

    Jak rozumiem pytasz w kontekscie czy wolno. MZ tak na podstawie art. 29. a
    jeśli wikipedia ma jakieś silniejsze powiązania z instytucjami
    edukacyjnymi (np. serwer jest własnością uczelni) to również w grę wchodzi
    art. 27.

    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=open&id=
    WDU19940240083

    MZ