  • 1. Data: 2002-09-11 11:32:41
    Temat: Wyrok nieprawomocny, ale...
    Od: "Lukasz Szostak" <l...@w...pl>

    Pisalem Panstwu o moich perypetiach z PKP.
    W zwiazku z ta sprawa mam pytanie kolejne. UOKiK nalozyl na PKP kare i nakaz
    obnizenia oplat manipulacyjnych
    (http://www.uokik.gov.pl/aktual.phtml?ids=10&idn=671
    ). Wyrok nie jest
    jeszcze prawomocny, ale...
    Czy w trakcie rozprawy sadowej moge sie powolywac nie tyle na wyrok, co na
    jego uzasadnienie? Chodzi mi o udowodnienie, iz wysokosc oplaty
    manipulacyjnej jest niewspolmiernie duza do srodkow, ktore musi poniesc PKP.
    W uzasadnieniu wyroku UOKiK podaje wysokosci oplat manipulacyjnych u innych
    przewoznikow. W zasadzie moje pytanie brzmi: czy musze osobiscie wyslac
    pisma do MPK itp. z zapytaniem o wysokosc stawek i dopiero na ich podstawie
    udawadniac swoje racje, czy wystarczy powolac sie na orzeczenie UOKiK?
    pozdrawiam,
    Lukasz Szostak
    --
    mobile:691404710 | #ICQ:60522812 | #GG:948619 | IRC:los-lucas