  • 11. Data: 2013-09-03 15:23:28
    Temat: Re: Wyrok Katarzyny W.: więzienie plus ogromna opłata sądowa
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 03.09.2013 13:03, Marcin N wrote:

    > Nie wiem. Spotkałem się z tym pierwszy raz - dlatego pytam.

    Koszty akcji poszukiwania dziecka ma zaplacic najwyrazniej, nie same
    koszty sadowe.

    zen.aspx

  • 12. Data: 2013-09-03 15:24:14
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 03.09.2013 14:01, Liwiusz wrote:

    > Przecież koszty szły w miliony, a tu jakieś śmieszne 100 tysięcy.

    Obawiam sie, ze dla pani kasi to i tak bez roznicy....

    zen.aspx

  • 13. Data: 2013-09-03 16:00:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Przecież koszty szły w miliony, a tu jakieś śmieszne 100 tysięcy.

    No ale jaki sens ma zasądzenie miliona czy dwóch?
    Wiadomo, ze tego nie zaplaci.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."

  • 14. Data: 2013-09-03 18:48:24
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    W dniu 2013-09-03 12:19, Marcin N pisze:
    > Katarzyna W dostała 25 lat i 118 tys zł kosztów do zapłacenia.
    >
    > Czy to normalna praktyka, że w sprawach o zabójstwo morderca płaci
    > koszty sądowe? I dlaczego takie wysokie?
    >
    > Dziwne, dziwne...

    wysokie ??????????

    sądzę, że realne koszty były wyższe a to tylko podsumowanie faktury za
    biegłych

  • 15. Data: 2013-09-03 19:56:38
    Od: "HANA" <s...@p...pl>

    wiadomości news:03092013.7305E29C@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > No ale jaki sens ma zasądzenie miliona czy dwóch?
    > Wiadomo, ze tego nie zaplaci.

    a myslisz ze te stopare tysi zaplaci?
    zaplacimy wszyscy 25 lat x12 miesiecy x 4000 pln bo tyle bedzie kosztowalo
    jej wiezienie

    Andrzej
    www.hana.com.pl
    www.osiedle.olsztyn.pl
    www.bartolty.com.pl

  • 16. Data: 2013-09-03 20:16:36
    Od: Angus <a...@w...pl>

    Dnia Tue, 03 Sep 2013 15:23:28 +0200, hikikomorisan napisał(a):

    > Koszty akcji poszukiwania dziecka ma zaplacic najwyrazniej, nie same
    > koszty sadowe.

    Słuchałem jak sędzia czytał uzasadnienie wyroku. W kwestii opłat dla K.W.
    nie powiedział ani słowa na temat akcji poszukiwania dziecka. Natomiast
    stwierdził, że koszty samych ekspertyz biegłych są bardzo wysokie, gdyż jak
    powiedział (nie powtórzę dokładnie słów ale to o co mu chodziło), nie można
    wymagać od autorytetów naukowych pracy za darmo! Trochę mnie to dziwi, bo
    sam adwokat oskarżonej na poczet tej sprawy zrzekł się większego
    wynagrodzenia chociaż mógł o nie zabiegać jak wyjaśnił sędzia. Ja wiem, że
    to jakiś PR ze strony tego adwokata, ale dlaczego wielkie autorytety
    naukowe nie potrafią pracować dla potrzeb sądu Rzeczpospolitej za darmo?
    Niech nikt mi nie tłumaczy, że drogie są wszelkie odczynniki chemiczne i
    koszty aparatury używanych przez tych biegłych. Nie wiem ile dokładnie
    kosztują ale napewno w koszty dowalili sobie dobre 50% procent za pracę.
    Na koniec jeszcze jedno. Nawet jak wyrok zostanie uprawomocniony w wyższych
    instancjach, to ... skąd ta babka weźmie te 118 tysięcy złotych? Zarobi
    tyle w celi? To kto w sumie za to zapłaci?

    a...@w...pl

  • 17. Data: 2013-09-03 20:19:05
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-09-03 12:19, Marcin N pisze:
    > Katarzyna W dostała 25 lat i 118 tys zł kosztów do zapłacenia.
    >
    > Czy to normalna praktyka, że w sprawach o zabójstwo morderca płaci
    > koszty sądowe? I dlaczego takie wysokie?

    W koszty pewnie wchodzą operacje policyjne, czyli poszukiwania itp.
    Zresztą ona ma dużo szmalu. Przecież tańczyla na rurze, dostaje tantiemy
    za ksiązkę o sobie itd. Adwokat jej dziarsko broni, pewnie też dużo mu
    płaci.

    --
    animka

  • 18. Data: 2013-09-03 20:25:04
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-09-03 16:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > No ale jaki sens ma zasądzenie miliona czy dwóch?
    > Wiadomo, ze tego nie zaplaci.

    Przecież ma męża pracującego w Anglii, który ją kocha. Nie rozwiedli się.

    --
    animka

  • 19. Data: 2013-09-03 20:55:23
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-09-03 20:16, Angus pisze:
    > skąd ta babka weźmie te 118 tysięcy złotych? Zarobi
    > tyle w celi? To kto w sumie za to zapłaci?

    Może ma odłożone, bo zarobiła na dupie i książce, a po drugie ma
    kochającego męża.

    --
    animka

  • 21. Data: 2013-09-03 21:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@p...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > a myslisz ze te stopare tysi zaplaci?
    > zaplacimy wszyscy 25 lat x12 miesiecy x 4000 pln bo tyle bedzie
    > kosztowalo jej wiezienie

    Może zaplaci, moze nie.
    Nie wiem. Może sprzedać mieszkanie - nie bedzie jej potrzebne przez jakis
    czas...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć