  • 20. Data: 2013-09-03 21:00:33
    Temat: Re: Wyrok Katarzyny W.: więzienie plus ogromna opłata sądowa
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@t...wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Adwokat jej dziarsko broni, pewnie też dużo mu
    > płaci.

    Animko, prosze, sprawdz chociaz podstaowwe informacje.
    Pani "Kasia" ma odwokata z urzędu...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 22. Data: 2013-09-03 21:01:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 03.09.2013 19:56, HANA pisze:

    > a myslisz ze te stopare tysi zaplaci?
    > zaplacimy wszyscy 25 lat x12 miesiecy x 4000 pln bo tyle bedzie kosztowalo
    > jej wiezienie

    Jest medialna. Prawa do książki. Prawa do filmu.

  • 23. Data: 2013-09-03 21:11:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Angus wrote:
    > Ja wiem, że
    > to jakiś PR ze strony tego adwokata, ale dlaczego wielkie autorytety
    > naukowe nie potrafią pracować dla potrzeb sądu Rzeczpospolitej za darmo?

    bo im sąd za darmo zakupów nie dostarcza.

  • 24. Data: 2013-09-03 22:04:30
    Od: p...@p...onet.pl

    W dniu wtorek, 3 września 2013 15:23:28 UTC+2 użytkownik hikikomorisan napisał:

    > Koszty akcji poszukiwania dziecka ma zaplacic najwyrazniej, nie same
    >
    > koszty sadowe.

    A tak swoją drogą, nie można było tej farsy zakończyć na jednej rozprawie w bardzo
    prosty sposób? Wystarczyło w celi morderczyni zainstalować podsłuch, a następnie
    nakłonić jej "współlokatorkę" do tego, żeby w zamian za jakiś bonus (lepsze żarcie,
    częstsze widzenia, skrócenie wyroku itp.) spytała naszą "gwiazdę" wprost czy zabiła i
    poprosiła o opowiedzenie całego przebiegu zdarzeń. Czy nie byłoby szybciej i taniej
    gdyby morderczyni zaliczyła wtopę i sama się przyznała?

  • 25. Data: 2013-09-04 00:22:14
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-09-03 21:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@t...wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Animko, prosze, sprawdz chociaz podstaowwe informacje.
    > Pani "Kasia" ma odwokata z urzędu...

    Ta Twoja pani Kasia to jakaś wielka figura. Myślisz, że temu adwokatowi,
    który walczy jak lew o nią nic a nic nie płaci? Któremu adwokatowi z
    urzędu by się chciało tak walczyć i to o morderczynię oraz oszustkę.
    Jak prawdziwej matce umarłoby dziecko to zapewniam, że chciałaby umrzeć
    razem z tym dzieckiem, a nie trzymać się kurczowo i myśleć tylko o sobie
    i planować dalszą karierę. Mogła do adopcji oddać dziecko, wtedy jeszcze
    nie byłoby takiej tragedii.

    --
    animka

  • 26. Data: 2013-09-04 12:06:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.09.2013 22:04, p...@p...onet.pl pisze:

    > A tak swoją drogą, nie można było tej farsy zakończyć na jednej

    [ciach coś poza marginesem]

    To żaden dowód. Były przypadki ludzi, którzy zeznając przed sądem
    przyznawali się do nieswoich zbrodni, bo chcieli być sławni za wszelką cenę.

    A co dopiero w więziennej celi...

    PS: ZAWIJAJ WIERSZE!

  • 27. Data: 2013-09-04 17:31:39
    Od: Marek K <m...@P...pl>

    W dniu 2013-09-04 12:06, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    >
    > To żaden dowód. Były przypadki ludzi, którzy zeznając przed sądem
    > przyznawali się do nieswoich zbrodni, bo chcieli być sławni za wszelką

    Masz oczywiście na myśli tego chuligana z aparatem foto na parkingu
    hipermarketu?

    --
    M.

  • 28. Data: 2013-09-04 17:57:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 04.09.2013 17:31, Marek K pisze:

    > Masz oczywiście na myśli tego chuligana z aparatem foto na parkingu
    > hipermarketu?

    Twojego ojca? Być może...

  • 29. Data: 2013-09-05 01:00:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > myśleć tylko o sobie i planować dalszą karierę. Mogła do adopcji oddać
    > dziecko, wtedy jeszcze nie byłoby takiej tragedii.

    Szanowna animko
    Nie wiem skąd Moja pani Kasia
    Po prostu stwierdziłem, ze po raz kolejny wymyslasz fakty.

    Nie wiem skad oburzenie o prawdziwej matce - ja tej dzieciobójczyni nie
    broniłem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

  • 30. Data: 2013-09-05 17:52:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    animka wrote:

> [...]
    > adwokatowi, który walczy jak lew o nią nic a nic nie płaci? Któremu
    > adwokatowi z urzędu by się chciało tak walczyć i to o morderczynię

    każdemu który uczciwie traktuje swoją profesję...

    bo wiesz adwokat to taki specyficzny zawód, że nie ma zajmować sie
    ocenianiem moralności swojego klienta, ma walczyć o to aby mógł skorzystać z
    pełni swoich praw.