    From: "Marcin" <i...@s...op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wypowiedzenie pracy i pozniejsze zwonienie dyscyplinarne
    Date: Wed, 29 Jan 2003 20:39:35 +0100

    Dzien dobry Wszystkim, a moze Dobry Wieczor.

    Mam problem z zakladem pracy. Zostalem zatrudniony w styczniu ubieglego roku
    na 6 miesiecy, pozniej przedluzono mi umowe na czas nieokreslony. Do moich
    obowiazkow nalezala opieka nad komputerami, zakup materialow do drukarek,
    instalacja oprogramowania - ogolnie serwis komputerow.

    Pracodawca w styczniu zlozyl mi wypowiedzenie, z zachowaniem
    trzymiesiecznego okresu wypowiedzenia, z tym, iz zaznaczyl iz zrzeka sie z
    mojego obowiazku wykonywania w tym okresie stosunku pracy (nie musze do
    pracy przychodzic) - jednoczesnie z zachowaniem prawa do wynagrodzenia
    (mialem je otrzymywac). Wymowienie to przyjalem - tlumaczono sie likwidacja
    stanowiska pracy.

    Przed wczoraj dowiedzialem sie, ze chca mnie zwolnic dyscyplinarnie - bo w
    dniu kiedy po raz ostatni wychodzilem z pracy mialem ze soba ofery od kilku
    firm na napelnianie glowic do drukarek atramentowych i tonerow - sekretarka
    spisala protokul co znalazla i musialem niestety to zostawic. Nie bylo tam
    zadnych dokumentow firmowych, ani waznych danych.

    Powiedziano mi rowniez, ze jesli sie do nich jutro zglosze to zalatwia
    sprawe polubownie (a nie dostane wzolnienia dyscyplinarnego) - pewnie beda
    chcieli abym podpisal rozwiazanie umowy za porozumieniem stron. Czy moj
    dotychczasowy pracodawca nie nagina przypadkiem prawa?

    Co robic i jak sie bronic?

    Wielkie dzieki za kazda podpowiedz.
    Marcin