  • Data: 2002-08-09 13:39:53
    Temat: Wypowiedzenie - pomocy
    Od: "Marcin Sosnowski" <m...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W związku z dostaniem wypowiedzenia, a raczej natychmiastowym
    rozwiązaniem umowy o pracę, proszę o pomoc. Moglibyście podać mi odpowiednie
    źródła dotyczące umieszczania spisów filmów DivX na stronach WWW (czy jest
    to nielegalne/karalne z punktu widzenia polskiego prawa, zwłaszcza, że
    nigdzie nie było mowy o wymianie/sprzedaży) oraz bezprawnego zamieszczania
    nazw i log firmy (w celach niekomercyjnych)?
    Oczywiście będę się odwoływał, ale chciałbym na wstępie wiedzieć, czy
    mam jakieś szanse w obliczu prawa, czy będzie to tylko walka dla sztuki.
    Pozdrawiam.
    Marcin.