  • 1. Data: 2002-12-05 19:32:22
    Temat: Wypłata odszkodowania z oc sprawcy (PZU) a odliczenie vat'u
    Od: Adam _aDi_ Guźmierski <a...@U...server.waw.pl>

    Witam serdecznie!
    Mialem dzisiaj kolizje dorgową. Sprawca ubezpieczony w PZU. Prawdopodobnie
    zdecyduję sie na wariant z odbiorem kwoty wynikającej ze szkody. Jak jednak
    obronić sie przed praktyką , którą stosuje PZU i wiekszośc ubezpieczycieli:
    zostaje mi wypłacona kwota niższa o vat od zatwierdzonej. Jestem odobą
    prywatną, nie prowadzę działalności gospodarczej, więc dlaczego vat jest mi
    odliczny skoro materiały kupuję w cenach brutto. Czy są jakies przepisy ,
    ustawy , na które moge się powołac , by uzyskac całą kwotę odszkodowania?
    Próbowałem już szukac w goglach ale niewiel na ten temat znalazłem. Jesli
    ktos jest w stanie mi pomóc, bede wdzięczny. Prosiłbym o odpowiedzi na priv,
    gdyż nie jestem aktywnym członkiem tej grupy i nie mam możliwosci
    regularnego śledzienia postów. Z góry dziękuję

    --
    z pozdrowieniami
    Adam _aDi_ Guźmierski
    a...@U...server.waw.pl