  • 1. Data: 2002-12-05 19:15:21
    Temat: [SA] NAZWA SPÓŁKI AKCYJNEJ
    Od: "Aleksander" <s...@o...pl>

    1. Czy prawo pozwala na umieszczenie w nazwie spółki adresu poczty
    elektronicznej? np.

    N...@N...pl SA

    żródłem mojej wątpliwości jest tekst rozporządzeń do ustawy o Krajowym
    Rejestrze Sądowym

    ZNAKU @ nie zawiera TABLICA ZNAKÓW PISARSKICH zawarta w Załączniku nr 1 do
    "ROZPORZĄDZENIA MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI z dnia 21 grudnia 2000 r. w sprawie
    szczegółowego sposobu prowadzenia rejestrów wchodzących w skład Krajowego
    Rejestru Sądowego oraz szczegółowej treści wpisów w tych rejestrach".
    (wniosek: @ nie można wpisać do rejestru, trzeba go zastąpić jakimś głupim
    znaczkiem przypominającym kółko)

    ZNAK @ jest wymieniony jako DOPUSZCZALNY (tyle, że pomijany przy
    wyszukiwaniu) w załączniku nr 10 do ROZPORZĄDZENIA MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI
    z dnia 21 grudnia 2000 r. w sprawie ustroju i organizacji Centralnej
    Informacji Krajowego Rejestru Sądowego oraz szczegółowych zasad udzielania
    informacji z Krajowego Rejestru Sądowego. (wniosek: @ może być elementem
    nazwy, ale jest pomijana przy szukaniu)

    Czy to oznacza, że może istnieć rozbieżność pomiędzy aktem notarialnym
    (statutem spółki) oraz
    wydanym przez sąd wpisem do rejestru?

    Ponieważ na co dzień trzeba okazywać kontrahentom właśnie wpis do rejestru
    (z tym głupim kółkiem zamiast @), może to rodzić nieporozumienia, jaka w
    końcu jest nazwa firmy

    A może jest jakiś nie znany mi, prosty sposób na uniknięcie tych
    nieporozumień?

    pozdrawiam
    Aleksander

  • 2. Data: 2002-12-06 14:26:36
    Temat: Re: [SA] NAZWA SPÓŁKI AKCYJNEJ
    Od: "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl>

    > N...@N...pl SA

    > A może jest jakiś nie znany mi, prosty sposób na uniknięcie tych
    > nieporozumień?

    najprosciej : NAJTANSZE(MALPA)NOTEBOOKI.pl S.A. :-))

    pzdr.
    Jarek