  • 1. Data: 2002-12-05 19:42:06
    Temat: [SA] Polskie Normy
    Od: "Aleksander" <s...@o...pl>

    odnośnie wielkości kopert oraz wielkości pieczątek

    gdzie znajdę w internecie

    pozdr.
    Aleksander

  • 2. Data: 2002-12-08 15:08:49
    Temat: Re: [SA] Polskie Normy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl.nospam>

    Wymiaru pieczątek - z tego co wiem - to nie określa żadna norma czy tez inny
    przepis. Jaki to by miało sens.
    Wymiar kopert nie jest określony w polskich normach, tylko w przepisach
    Poczty Polskiej, tyle że dość luźnie. Jedyne, czym ryzykujesz stosując
    większą, to większa opłata.

    --
    Robert Tomasik
    IDKey PGP: 0x9B725EF3

  • 3. Data: 2002-12-16 13:30:31
    Od: "Pressto" <e...@c...pl.invalid>

    > gdzie znajdę w internecie
    >
    > pozdr.
    > Aleksander

    Nigdzie, PN są chronione prawem autorskim i bez zgody PKN nie mogą być
    publikowane

    Pressto

  • 4. Data: 2002-12-16 23:32:05
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 16 Dec 2002, Pressto wrote:
> [...]
    >+ > Aleksander
    >+ >
    >+ Nigdzie, PN są chronione prawem autorskim i bez zgody PKN nie mogą być

    O ile wiem - problem był kiedyś (tu) poruszany.
    Te normy które są obowiązujące, a więc można je zaliczyć
    do aktów urzędowych - nie powinny być na mocy ustawy
    "o prawach" chronione. Oczywiście normy nieobowiązujące
    mogą być chronione !

    Pozdrowienia, Gotfryd