  • Data: 2007-07-19 09:40:09
    Temat: Wypłata odszkodowania przez ubezpieczyciela - ile czasu?
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie!

    Jestem w trakcie likwidacji szkody z polisy OC i wysłałem do Towarzystwa
    Ubezpieczeniowego ponad 1,5 miesiąca temu ksero faktury wraz z pismem
    przewodnim. Ksero, ponieważ prowadzę działalnośc gospodarczą, jestem płatnikiem
    vat, a samochód jest w ewidencji środków trwałych. W piśmie prosiłem o wypłate
    kwoty netto. Do tej pory nie otrzymałem ani pieniędzy, ani żadnej odpowiedzi.
    Co dalej? Jeśli dobrze pamiętam, to TU ma na wypłate 30 dni, tak? Wysłać im
    wezwanie do zapłaty?