  • 41. Data: 2014-01-08 16:40:52
    Temat: Re: Wypadki a promile
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-01-08 16:26, J.F pisze:

    > Niby tak, ale nasi zaprawieni w bojach beda w miare chodzic czy jechac i
    > przy dwoch promilach :-)

    I dobrze. Niech sobie jadą, skoro nie mają oznak pijaństwa. Jednemu po
    dwóch piwach głowa się kiwa inny spokojnie zniesie więcej. Nie da się
    tego zrównać jednym głupim przepisem.

    --
    MN

  • 42. Data: 2014-01-08 16:49:48
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 08.01.2014 16:32, Bogdan Idzikowski wrote:

    > Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał w
    > wiadomości news:lajqms$bpf$1@node1.news.atman.pl...

    > A jak wyjdzie, że trzeźwy, to jemu 2x200 zł za zawracanie dupy i
    > stracony czas!
    >
    > ubawiony

    czemu?

    na badanie krwi po tym jak alkomat pokaze, ze jest podejrzenie iz pil.

    jak alko pokaze 0,00 to wtedy zwrot za zawracanie dupy, jak go jednak
    wezma na badanie krwii i wyjdzie czysty...

    ...no chyba, ze mu dragi wyjdą :]

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 43. Data: 2014-01-08 16:50:43
    Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > I dobrze. Niech sobie jadą, skoro nie mają oznak pijaństwa. Jednemu po
    > dwóch piwach głowa się kiwa inny spokojnie zniesie więcej. Nie da się tego
    > zrównać jednym głupim przepisem.

    Właśnie! I temu, co to zabił sześciu ludzi w Kamieniu Pomorskim także
    wydawało się, że on jest lepszy w prowadzemiu samochodu tylko wtedy, gdy se
    wypije. Im więcej, tym lepiej!

    ubawiony

    --
    Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze
    grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie

  • 44. Data: 2014-01-08 16:53:59
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 08.01.2014 16:40, Marcin N wrote:

    > I dobrze. Niech sobie jadą, skoro nie mają oznak pijaństwa. Jednemu po
    > dwóch piwach głowa się kiwa inny spokojnie zniesie więcej. Nie da się
    > tego zrównać jednym głupim przepisem.

    ogolnie to ze wzgledu na roznorodnosc wsrod populacji nic nie mogloby
    byc regulowane "glupimi" przepisami.

  • 45. Data: 2014-01-08 17:37:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik hikikomorisan h...@a...pl ...

    > czemu?

    To tylko taki podpis Bogdana :)

  • 46. Data: 2014-01-08 17:45:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 Jan 2014, hikikomorisan wrote:

    > ogolnie to ze wzgledu na roznorodnosc wsrod populacji nic nie mogloby byc
    > regulowane "glupimi" przepisami.

    "Model amerykański", zakładający doraźne badanie sprawności
    psychoruchowej poprzez ustanie "bociana" przez czas przewidziany
    dla żółtego światła w polskim rozporządzeniu ;) to jest "głupi
    przepis" czy przeciwnie?

    pzdr, Gotfryd

  • 47. Data: 2014-01-08 17:48:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 Jan 2014, J.F wrote:

    > Ale ... podniesienie u nas to nie wiem czy dobry pomysl, bo wielu pewnie
    > pomysli "jeden mozna, drugi mozna" ... i skoncza z 1 promilem.

    I takie myślenie powoduje, że u nas NIE usiłuje się złapać
    tych "co groźniejszych". Łapie się tych mniej groźnych, bo
    łatwiej.
    Patrz rowerzyści.

    > A czesc z nich na tym nie skonczy.

    Ale ta część i tak nie skończy - patrz motorniczy.

    pzdr, Gotfryd

  • 48. Data: 2014-01-08 17:54:19
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 2014-01-08 00:56, Robert Tomasik pisze:
    . Ale wydaje mi się, ze pomijając jakieś
    > szczególne okoliczności, to ilość tych nietrzeźwych kierujących raczej
    > będzie bliższa jednoprocentowego progu, niż 15%.

    Zgadza się, dzisiaj słuchałem PR1 i pan rzecznik główny policji chwalił
    się, że jedna na 55 kontroli kończy się złapaniem pijanego kierowcy co
    oznacza około 1,8% pijanych.
    Biorąc pod uwagę, że jednocześnie na drogach jest około 2 milionów
    samochodów to mamy w każdej chwili na drogach 36 tysięcy pijanych.
    Módlmy się, żeby wszystkich nie złapali bo więzienia zapchane a jak
    wybudują nowe to będą musieli znów podnieść podatki.

  • 49. Data: 2014-01-08 17:55:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 Jan 2014, Marcin N wrote:

    > Dziś w TVN24 jeden gość powiedział, że w Polsce CODZIENNIE jeździ 130 tys
    > pijanych za kierownicą. 130 tysięcy!! I jakoś nie powodują wypadków. Może
    > więc definicja pijaństwa jest do dupy?
    >
    > Czemu więc w mediach tylko o nowych karach i nowych obowiązkach? Gdzie tu
    > logika? Czemu nikt się nie ocknie?

    Z tego samego powodu, z którego rząd podniesienia dochodów z podatków
    oczekuje z podwyżki stawek podatków - i mało kto się temu sprzeciwia.
    No SLD się sprzeciwia i SP się sprzeciwia (ci pierwsi pokazali, że
    faktycznie testowali obniżenie stawek, ci drudzy przynajmniej też
    tak publicznie twierdzą).
    Ale wybory wygrywa... "3x15%" :P

    Inaczej: mediom TEŻ zależy na popularności.
    A publika potrzebuje "chłopca do bicia".
    Klient płaci, klient wymaga, chłopiec jest ;)
    (IMO raczej "oczyszczacz sumień" i to jest WŁAŚCIWY problem)

    pzdr, Gotfryd

  • 50. Data: 2014-01-08 18:03:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 Jan 2014, Bogdan Idzikowski wrote:

    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał

    > Najostrzejszt limit? A jebnij się w czachę i zobacz jaki mają limit np.
    > Czechy, Albania, Białoruś!

    Racja. To prawda.
    Szczególnie Białoruś i Rosja mogą służyć za wzorzec skuteczności
    stosowania "niskiego limitu".
    Wiesz ilu "nietrzeźwych" można nałapać, bo się nieświeżych owoców
    nażarli? :>
    Sukces statystyczny jak stąd do Kamczatki.

    > ubawiony

    Mnie to raczej martwi. Nomen omen.
    Bo pościg za "dwupiwowymi" zostawia więcej miejsca dla tych,
    po których martwi zostają na drodze.

    pzdr, Gotfryd