  • 51. Data: 2009-04-02 17:11:23
    Temat: Re: Wypadek autobusu z dziećmi w Świdnicy
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Órzytkownik "Tristan" napisał:
    > Oczywiście czytałeś DZIENNIK USTAW Z 2003 R. NR 220 POZ. 2181 z naciskiem
    > na
    > punkt 3.2.17? Bo mi tam wychodzi, że ma być na obiekcie również, tak jak
    > mówiłem. Wniosek: Wiadukt był źle oznakowany.

    jak widzisz tym z dolnego ślunska oczywistych rzeczy nie wytłumaczysz, bo
    oni pewnie mają swój gorolski dziennik ustow:O)

  • 52. Data: 2009-04-02 17:18:36
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Órzytkownik "Tristan" napisał:
    > Wydaje ci się. To, że patologia komuś ,,nie przeszkadza'' nie likwiduje
    > tej
    > patologii.

    no właśnie, oni tam patologii nie widzą, też to zaobserwowałem z rozmów z
    nimi, ale faktem jest to ze tam wszystko jest na wspak i to normalka, a
    wypadki po kilka dziennie codziennie na tej samej drodze to też normalka
    (dlatego wszyscy tak w tv chwalili służby ratunkowe, bo oni to na co dzień
    przerabiają, może nawet w monencie zajścia byli w drodze między jednym
    wypadkiem a drugim akurat przejeżdzali, dlatego tak szybko)

    wiec tym kierowcom z dolnego ślunska to nie przeszkadza, bo co by im niby
    przeszkadzało, chyba tylko to ze oznakowanie drogowe by było ustawiane
    prawidłowo bo by w oczy kuło:O)

  • 53. Data: 2009-04-02 19:04:19
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 02 kwiecień 2009 19:18
    (autor gargamel
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gr2s68$pp5$4@news.wp.pl>):

    > wiec tym kierowcom z dolnego ślunska to nie przeszkadza, bo co by im niby
    > przeszkadzało, chyba tylko to ze oznakowanie drogowe by było ustawiane
    > prawidłowo bo by w oczy kuło:O)

    Warszawiok, ty się od goroli odpierdolta, zwłaszcza, że się wom pomylił
    śląsk dolny z górnym... Dolny to Kargul i Pawlak i przesiedleńcy zza Buga.

    --
    Tristan

  • 54. Data: 2009-04-02 19:05:01
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 02 kwiecień 2009 19:11
    (autor gargamel
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gr2s64$pp5$3@news.wp.pl>):

  • 55. Data: 2009-04-03 18:11:51
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 31 marzec 2009 22:23
    (autor Tristan
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gqtt83$71d$1@news.interia.pl>):

    > Tego nie napisałem. Napisałem, że ten wiadukt jest źle oznakowany.

    O! Biegający też tak uznali:
    http://fakty.interia.pl/polska/news/brak-znaku-przyc
    zyna-wypadku-w-swidnicy,1285809

    --
    Tristan

  • 56. Data: 2009-04-03 19:03:20
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    >W odpowiedzi na pismo z wtorek 31 marzec 2009 22:23
> [...]

    Mówił też, że nie zauważył żadnych znaków informujących o wysokości wiaduktu -
    mówił prokurator. Kierowca miał zawodowe prawo jazdy od 18. roku życia. W
    prokuraturze mówił też, że jeździł wcześniej takimi autokarami i znał ich
    gabaryty.

    Rusin powiedział też, że jest już ekspertyza, z której wynika, iż wiadukt nie
    był właściwie oznakowany. - Był co prawda wcześniej znak informujący o wysokości
    wiaduktu, ale taki sam znak powinien się znajdować na wiadukcie. A nie było go -
    mówił Rusin.

    No i proszę, było do przewidzenia, że facet znak przeoczył. Dzisiaj rozmawiałem
    z sąsiadką, która ma sklep obuwniczy i była u niej klientka, wychowawczyni tej
    klasy, która jechała tym autobusem, wzięła akurat tego dnia wolne. Kierowca jest
    w bardzo kiepskim stanie psychicznym, grozi, że popełni samobójstwo. Przed
    pierwszym wiaduktem nie było żadnego oznakowania i tak jak pisałem, jedna
    nauczycielka wprowadziła fgo w błąd, że tędy przejeżdżała wysokimi autobusami i
    się zmieści, może śmiało jechać. Facet pojechał, choć miał mimo to wątpliwości.
    Jedna nauczycielka, która wypadła z autobusu na jezdnię jest cała połamana, ma
    uszkodzony kręgosłup i leży sparaliżowana. Jednemu dziecku wycięto wątrobę, a
    najciężej ranny przeszedł trepanację czaszki.

    boukun

  • 57. Data: 2009-04-03 19:29:13
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Órzytkownik "Tristan" napisał:
    > Warszawiok, ty się od goroli odpierdolta,
    e ty nie myślaj że plsko to jedynie gorole i warsowioki, to ni pumpki
    świota:O)

    > zwłaszcza, że się wom pomylił śląsk dolny z górnym...
    > Dolny to Kargul i Pawlak i przesiedleńcy zza Buga.

    nic mi sie nie pomyliło, przecież z dolnego ślunska jusz gory widać:O)
    dziury w drogach są takie że jak piechotą się zagapisz i wpadniesz to mozesz
    sie zabić, drogi są nieprawidłow oznakowane a ulice noszą nazwy radzieckich
    generałów żydowskiego pochodzenia z NKWD, tak wiec w tv taką aferę zrobili
    tam z wypadku w którym nikt nie zginął a jak codziennie jest masa wypadków
    śmiertelnych to cichosza:O(

  • 58. Data: 2009-04-03 20:07:16
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > No i proszę, było do przewidzenia, że facet znak przeoczył.

    a co mial powiedziec, ze swiadomie go zignorowal?
    chroni teraz wlasna dupe i nawet jakby tam bylo 5 znakow, tez by twierdzil ze
    ich nie widzial

  • 59. Data: 2009-04-03 20:14:50
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > a co mial powiedziec, ze swiadomie go zignorowal?
    > chroni teraz wlasna dupe i nawet jakby tam bylo 5 znakow, tez by twierdzil ze
    > ich nie widzial

    Mógłbym być jego adwokatem, he, he. Tu jest istotny wątek, że ten pierwszy,
    rtylko trochę wyższy wiadukt nie jest wcale oznakowany i powinien przyjąc
    sugerowaną przeze mnie linię obrony, że zasugerował się tym, że ten drugi jest
    tak samo wysoki, bo też nie oznakowany. A poczuwać się powinna jak by nie było,
    nauczycielka, która zarzekała się, że tamtędy można śmiało jechać. Dzieci będą i
    tak do niej miały wielką pretensję, może to juest nawet ta, która wyleciała z
    autobusu i jest teraz sparaliżowana. Dzi9eci w autobusie widziały, że się
    autobus nie zmieści i uciakały częściowo na tył, a częściowo kładły się
    odruchowo na siedzenia, to uratowało im życie, gdyby nie ich ostrzeżenie
    owopólne, to byłyby ofiary śmiertelne.

    boukun

    boukun

  • 60. Data: 2009-04-03 20:18:27
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > a co mial powiedziec, ze swiadomie go zignorowal?
    > chroni teraz wlasna dupe i nawet jakby tam bylo 5 znakow, tez by twierdzil ze
    > ich nie widzial

    Kierowca był z Wrocławia, był wynajęty do Świdnicy i tą drogą nigdy wcześniej
    nie jechał.

    boukun