  • 11. Data: 2011-08-31 13:36:33
    Temat: Re: Wymeldowanie
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Czy bez problemu to się okaże. Jeśli masz odebrany dom (zakończoną
    > budowę) z nadanym numerem ewidencyjnym (masz adres) to zasadniczo bez
    > problemu. Nie da się zameldować na budowie, na działce ani na projekcie
    > domu.

    numer załatwiłem w urzędzie nie mając jeszcze odebranej budowy

    to mnie cieszy :)

  • 12. Data: 2011-08-31 13:37:36
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > To nie działa w tę stronę. To raczej do WKU idzie informacja, gdzie
    > "poborowy" aktualnie przebywa. Nadal jest to wymagane przy meldunku.

    mam kategorię E :)

  • 13. Data: 2011-08-31 13:41:01
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-31 15:37, Amir pisze:

    > mam kategorię E :)

    To zupełnie nieistotne. Bez książeczki nie zameldują.

    --
    MZ

  • 14. Data: 2011-08-31 13:56:51
    Od: mokpl <m...@g...pl>

    W dniu 2011-08-31 15:41, MZ pisze:

    > To zupełnie nieistotne. Bez książeczki nie zameldują.

    No, ale przecież człowiek ma (nadal) obowiązek zameldowania się jeśli
    mieszka na stałe. No więc idzie do urzędu i mówi :mieszkam tu na stałe,
    mam obowiązek to zgłosić to zgłaszam. A urząd każe mu jeszcze jakieś
    papierki/książeczki przynosić. Głupie, nie? Na moje oko to swój
    obowiązek spełnił a dalej mieszka nielegalnie.

  • 15. Data: 2011-08-31 14:00:52
    Od: mokpl <m...@g...pl>

    W dniu 2011-08-31 15:56, mokpl pisze:

> [...]
    > papierki/książeczki przynosić. Głupie, nie? Na moje oko to swój
    > obowiązek spełnił a dalej mieszka nielegalnie.

    Przecież może się zdarzyć, że WKU (z jakiś, nieistotnych teraz, powodów,
    bałaganu jakiegoś np.) nie wyda (przynajmniej na czas) duplikatu
    książeczki czy jakiegoś zaświadczenia. No i w tej sytuacji człowiek
    (mimo dobrych chęci) jest przez urząd niejako zmuszany do łamania prawa
    (mieszka na stałe a nie może się zameldować).

    Nie kumam tego.

  • 16. Data: 2011-08-31 20:44:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 8/31/2011 8:56 AM, mokpl wrote:

> [...]
    > papierki/książeczki przynosić. Głupie, nie? Na moje oko to swój
    > obowiązek spełnił a dalej mieszka nielegalnie.

    przeczytaj w ustawie co jest twoim obowiązkiem po za przyjsciem i
    powiedzeniem.