  • 1. Data: 2011-08-30 13:16:32
    Temat: Wymeldowanie
    Od: "AT" <d...@g...pl>

    Czy mogę się wymeldowac z obecnego miejsca zameldowania
    nie podając nowego?

    a po jakims czasie zameldowac sie w nowym miejsciu gdzie
    będę mieszkał i tam wyrobić sobie dowód?

    czy i tak jeden urząd poinformuje drugi o moim zameldowaniu?

    Jednym słowem, nie chec aby obecni urządnicy w małej mieścinie wiedzieli
    gdzie będe mieszkał
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-08-30 13:30:58
    Temat: Re: Wymeldowanie
    Od: mokpl <m...@g...pl>

    W dniu 2011-08-30 15:16, AT pisze:
    > Czy mog? si? wymeldowac z obecnego miejsca zameldowania
    > nie podaj?c nowego?

    No pewnie. A gdzie miałbyś się zameldować przy wyprowadzce jak byś się
    wyprowadzał np. pod most?

  • 3. Data: 2011-08-30 13:56:48
    Od: "AT" <d...@g...pl>

    > No pewnie. A gdzie miałbyś się zameldować przy wyprowadzce jak byś się
    > wyprowadzał np. pod most?

    do nowego domu w duzym miescie, gdzie się wybudowałem.

    rozumię, ze po wizycie w urzędzie w miejscowości, z której pochodzę, z
    prośba o wymeldowanie bez problemu załatwię wszystko

    następnie w miejscu gdzie się wybudowałem udam się do urzędu i bez problemu
    mnie zameldują?
    co będą wymagać? aktu notarialnego działki, projektu domu? pozwolenia na
    budowe?

    Zastanawiam się, czy urzędy przekazują sobie informacje tego typu, ze dana
    osoba się zameldowała.

  • 4. Data: 2011-08-30 14:02:28
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-30 15:56, AT pisze:

> [...]
    > mnie zameldują?
    > co będą wymagać? aktu notarialnego działki, projektu domu? pozwolenia na
    Czy bez problemu to się okaże. Jeśli masz odebrany dom (zakończoną
    budowę) z nadanym numerem ewidencyjnym (masz adres) to zasadniczo bez
    problemu. Nie da się zameldować na budowie, na działce ani na projekcie
    domu.

    > Zastanawiam się, czy urzędy przekazują sobie informacje tego typu, ze dana
    > osoba się zameldowała.

    Nie i nie przekazują sobie również informacji o wymeldowaniu, dlatego
    składając wniosek o zameldowanie musisz mieć potwierdzenie wymeldowania
    ze starego adresu.

    --
    MZ

  • 5. Data: 2011-08-30 14:02:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > mnie zameldują?
    > co będą wymagać? aktu notarialnego działki, projektu domu? pozwolenia na

    Będą wymagać tytułu prawnego do lokalu.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2011-08-30 21:01:33
    Od: "Waldek" <w...@w...gmail.com>

    > Będą wymagać tytułu prawnego do lokalu.

    i książeczkę wojskową lub zaświadzenie z WKU , chyba, że przekroczyłeś
    50-tkę.

  • 7. Data: 2011-08-30 22:10:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.08.2011 16:02, MZ pisze:

> [...]
    > budowę) z nadanym numerem ewidencyjnym (masz adres) to zasadniczo bez
    > problemu. Nie da się zameldować na budowie, na działce ani na projekcie

    Na działce? Ależ oczywiście, że się da. Beton urzędniczy stawia czasem
    opór, ale przyjąć zgłoszenie muszą.

  • 8. Data: 2011-08-31 07:28:04
    Od: mokpl <m...@g...pl>

    W dniu 2011-08-30 23:01, Waldek pisze:

    > i książeczkę wojskową lub zaświadzenie z WKU , chyba, że przekroczyłeś
    > 50-tkę.

    Nadal?
    A po co? Bo ja np. zgubiłem książeczkę i zastanawiam się co takiego
    musieliby mi wbić w zaświadczenie z WKU, żeby mnie nie chcieli zameldować.

  • 9. Data: 2011-08-31 07:34:07
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-31 09:28, mokpl pisze:

    > Nadal?
    > A po co? Bo ja np. zgubiłem książeczkę i zastanawiam się co takiego
    > musieliby mi wbić w zaświadczenie z WKU, żeby mnie nie chcieli zameldować.

    To nie działa w tę stronę. To raczej do WKU idzie informacja, gdzie
    "poborowy" aktualnie przebywa. Nadal jest to wymagane przy meldunku.

    --
    MZ

  • 10. Data: 2011-08-31 09:05:06
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    W dniu 2011-08-31 09:34, MZ pisze:

    > To nie działa w tę stronę. To raczej do WKU idzie informacja, gdzie
    > "poborowy" aktualnie przebywa. Nadal jest to wymagane przy meldunku.

    Dodam, że "poborowość" jest (była?) głównym uzasadnieniem istnienia
    obowiązku meldunkowego, który i tak skutecznie był omijany przez
    zainteresowanych, jak-to zwykle bywa na wojnie urzędu z człowiekiem.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.