  • 31. Data: 2010-10-29 21:03:00
    Temat: Re: Wylaczenie 10 dni na zwrot towaru
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    pawelj napisa?(a):

    [...]

    Z całym dla Ciebie szacunkiem, skoro nie rozumiesz opisanego tu
    problemu to nie mamy żadnych szans na jakąkolwiek konstruktywną
    dyskusję.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 32. Data: 2010-10-29 21:31:44
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    januszek wrote:

    > Z całym dla Ciebie szacunkiem, skoro nie rozumiesz opisanego tu
    > problemu to nie mamy żadnych szans na jakąkolwiek konstruktywną
    > dyskusję.

    januszku, co Ci przeszkadza przyjąć rozwiązanie proponowane przez paweljota?

  • 33. Data: 2010-10-29 21:46:08
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    cef napisa?(a):

    [...]

    > januszku, co Ci przeszkadza przyjąć rozwiązanie proponowane przez paweljota?

    Ok, wyobraź sobie, że kilkadziesiąt osób z całej Polski ma jechać do
    miasta X gdzie musi osobiście złożyć zamówienie (zawrzeć umowę) na zakup
    przedmiotu Y i wpłacić odpowiednią zaliczkę żeby firma Z zaczęła te
    zamówienia realizować. Warunkiem jest oczywiście to, że liczba takich
    osób będzie większa niż powiedzmy 50. Abstrakcja logistyczna i
    astronomiczne koszty. Przejedź się dla zweryfikowania tej tezy z
    Wrocławia do Białegostoku i spowrotem, potem opisz wrażenia ;) Mamy XXI
    wiek, mamy telefony, faxy, Internet a tu mi ktoś wyskakuje z planem "weź
    se pojedź". Może jescze konno? No średniowiecze po prostu. Umysłowe.
    Amen ;)

    j.

  • 34. Data: 2010-10-29 22:02:09
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (10/29/2010 02:54 PM), Olgierd wrote:

    > Obawiam się, że się nie da. Nawet pisemne oświadczenie o niekorzystaniu
    > będzie raczej bezskuteczne jako niezgodne z prawem (i to nawet jeśli
    > ustanowisz coś w rodzaju "kary umownej" za złamanie tego dobrowolnego
    > zakazu).

    A jeżeliby klient złożył oświadczenie że to urządzenie (nie wiem co to
    jest więc nie wiem czy to może mieć sens) że będzie urządzenie
    wykorzystywał w celach zawodowych?

    Czy nie przestanie być w tej transakcji konsumentem i problem zniknie?

    Chociaż skoro jest taki problem, to lepiej nie kombinować tylko kupić
    osobiście, w lokalu firmy/dystrybutora itd... :).

    Albo znaleźć kumpla z DG który to kupi na firmę.

    p. m.

  • 35. Data: 2010-10-29 22:06:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/29/2010 4:46 PM, januszek wrote:
> [...]
    > wiek, mamy telefony, faxy, Internet a tu mi ktoś wyskakuje z planem "weź
    > se pojedź". Może jescze konno? No średniowiecze po prostu. Umysłowe.

    a nie moze pojechac jedna i 49 kartek papieru?
    zgadnij co na tych kartkach.

  • 36. Data: 2010-10-29 23:38:51
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]
    > wiek, mamy telefony, faxy, Internet a tu mi ktoś wyskakuje z planem "weź
    > se pojedź". Może jescze konno? No średniowiecze po prostu. Umysłowe.

    No sorry, ale z takim mysleniem, to nuiedlugo bedziemy sie rozmnazac
    spuszczajac sie do probowki i wzywajac kuriera, ktory wysle material
    genetyczny do naszej wybranki z czata.
    Kogos tu chyba jakas paranoja ogarnela. XXI wiek jest tak samo zacofany
    wobec XXX jako XII wobec XXI.

    Pozdrawiam
    sDD

  • 37. Data: 2010-10-29 23:53:31
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > astronomiczne koszty. Przejedź się dla zweryfikowania tej tezy z
    > Wrocławia do Białegostoku i spowrotem, potem opisz wrażenia ;) Mamy XXI

    Na pl.misc.kolej dokladnie Ci wytlumacza ile i jakich przewoznikow bilety
    masz kupic, jaka scieme walnac kierpociowi, gdy ich nie uzna i gdzie wysylac
    reklamacje. Aron pomoze z kolei wybrac najlepsze busy, wiec nie jest tak
    zle.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 38. Data: 2010-10-30 06:36:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-29 14:56, Andrzej Lawa pisze:

    > Próba wyłudzenia.

    Co to jest wyłudzenie i z jakiego art. kk jest karalne?

    --
    Liwiusz

  • 39. Data: 2010-10-30 06:38:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-29 13:19, januszek pisze:
    > Jak zgodnie z prawem można wyłączyć 10-dniowy termin zwrotu towaru

    Wystawiaj na licytacji.

    --
    Liwiusz

  • 40. Data: 2010-10-30 06:40:03
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    SDD napisa?(a):

    > No sorry, ale z takim mysleniem, to nuiedlugo bedziemy sie rozmnazac
    > spuszczajac sie do probowki i wzywajac kuriera, ktory wysle material
    > genetyczny do naszej wybranki z czata.

    Oczywiscie, pytanie tylko kiedy... ;)

    j.