-
41. Data: 2010-10-30 08:33:45
Temat: Re: Wylaczenie 10 dni na zwrot towaru
Od: "cef" <c...@i...pl>
januszek wrote:
>> januszku, co Ci przeszkadza przyjąć rozwiązanie proponowane przez
>> paweljota?
>
> Ok, wyobraź sobie
No własnie widzę, że u Ciebie z wyobraźnią krucho.
-
42. Data: 2010-10-30 10:53:38
Temat: Re: Wylaczenie 10 dni na zwrot towaru
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Osobnik posiadający mail j...@p...irc.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:
>> Coście się go czepili? Po prostu jeszcze jeden teoretyczny topic. Wolę
>> takie.
>
> Wyjaśnię bo się nie odczepią. Geneza mojego pytania jest tak, że jestem
> fanem pewnych urządzeń elektronicznych jednej ale konkretnej, wręcz
> kultowej dla mnie, marki. Razem z innymi fanami jesteśmy aktywni na
> forum dyskusyjnym. Właśnie na rynek wchodzi nowy model, bardzo przez nas
> pożądany. Ceny są wysokie więc oficjalny dystrybutor nie sprowadza
> towaru do Polski bo boi się, że nie sprzeda i zostanie ze stanem
> magazynowym. Na forum bardzo nas to martwi, skrzykujemy się więc w
> kilkadziesiąt osób i grupowo zwracamy się do tego dystrybutora z prośbą
> o zakup hurtowy. I tu właśnie pojawia się problem bo ten sprzedawca może
> coś takiego przeprowadzić, może nam nawet zaproponować bardzo dobre
> ceny. Boi się jednak, tego, że ktoś z nas chce sobie tylko sprzęcik
> pomacać i po tygodniu go odda. Dlatego to nam, de facto konsumentom,
> zaczyna zależeć na tym aby w zgodzie z prawem ograniczyć sobie prawo do
> zwrotu towaru w ciągu 10 dni.
>
kupcie "na firme"
zwrot dotyczy tylko konsumentów.
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.
I jedyne,które ma za co!" Mark Twain
-
43. Data: 2010-11-02 22:25:19
Temat: Re: Wylaczenie 10 dni na zwrot towaru
Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>
W dniu 2010-10-29 13:19, januszek pisze:
> Czy takie podejścia do sprawy są ok?
>
> j.
A może sprzedawać to jako artykuł na specjalne zamówienie?
--
Filip.