eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWylaczenie 10 dni na zwrot towaruRe: Wylaczenie 10 dni na zwrot towaru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border4.nntp.dca.gigane
    ws.com!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.c
    om!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a
    -01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 30 Oct 2010 00:02:09 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.9) Gecko/20100921
    Fedora/3.1.4-1.fc13 Thunderbird/3.1.4
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wylaczenie 10 dni na zwrot towaru
    References: <s...@g...mierzwiak.com>
    <4ccab359$0$27033$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <iaedt8$fi0$1@news.onet.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <4ccabfed$0$21006$65785112@news.neostrada.pl>
    <p...@r...org>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <p...@r...org>
    In-Reply-To: <p...@r...org>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 23
    Message-ID: <4ccb4461$0$27026$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.23.122.211
    X-Trace: 1288389729 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27026 83.23.122.211:58727
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:657493
    [ ukryj nagłówki ]

    (10/29/2010 02:54 PM), Olgierd wrote:
    > Dnia Fri, 29 Oct 2010 14:48:11 +0200, januszek napisał(a):
    >
    >> Dlatego to nam, de facto konsumentom, zaczyna zależeć na tym aby w
    >> zgodzie z prawem ograniczyć sobie prawo do zwrotu towaru w ciągu 10 dni.
    >
    > Obawiam się, że się nie da. Nawet pisemne oświadczenie o niekorzystaniu
    > będzie raczej bezskuteczne jako niezgodne z prawem (i to nawet jeśli
    > ustanowisz coś w rodzaju "kary umownej" za złamanie tego dobrowolnego
    > zakazu).

    A jeżeliby klient złożył oświadczenie że to urządzenie (nie wiem co to
    jest więc nie wiem czy to może mieć sens) że będzie urządzenie
    wykorzystywał w celach zawodowych?

    Czy nie przestanie być w tej transakcji konsumentem i problem zniknie?

    Chociaż skoro jest taki problem, to lepiej nie kombinować tylko kupić
    osobiście, w lokalu firmy/dystrybutora itd... :).

    Albo znaleźć kumpla z DG który to kupi na firmę.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1