  • Data: 2005-12-15 18:32:11
    Temat: Wykupienie przepisanie mieszkania
    Od: "e...@a...pl" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich

    Sprawa wygląda tak.
    Moja babcia raczej się już słabo czuje, więc postanowiłem wykupić jej
    mieszkanie i przepisać na siebie. Złożyłem podanie do spółdzielni w jej
    imieniu. Dostałem po jakimś czasie całe wyliczenie i kwotę którą trzeba
    wpłacić na konto spółdzielni.
    Chciałbym się dowiedzieć co będzie się działo jak babcia wpłaci te
    pieniądze(kiedy dostanie pismo, że wykupiła) i jak może przepisać na
    mnie to mieszkanie (czy może odrazu)?
    Proszę o odpowiedź jak najlepiej to zrobić (najtaniej).

    Pozdrawiam
    Krzysiek