  • 1. Data: 2006-03-27 08:42:23
    Temat: Wykup mieszkania kwaterunkowego ( komunalnego )
    Od: erzeznik<e...@p...pl>

    Chce wykupic mieszkanie kwaterunkowe ( komunalne ). Sprawa ciagnie sie z winy
    Urzedu juz prawie 2 lata. Doszlo pod koniec tamtego roku juz do tego etapu, ze
    podpisalem w polowie listopada z Burmistrzem Warunki sprzedazy mieszkania i
    wplacilem cala zadana przez Urzad kwote. Na poczatku grudnia zakupilem na rynku
    wtornym drugie mieszkanie. Kilka dni temu tuz przed podpisaniem aktu
    notarialnego w obecnosci notariusza Urzad stwierdzial, ze jezeli jestem juz
    wlascicielem innego mieszkania, to nie moge nabyc tego mieszkania komunalnego.
    Nie doszlo do podpisania aktu notarialnego, bo Burmistrz stwierdzil, ze musi sie
    naradzic z Radca Prawnym co w taki przypadku poczac. Prosze o informacje, czy
    tak faktycznie jest jak mowia urzednicy i jakie jest wyjscie z tego problemu, bo
    nie zamierzam rezygnowac z preferencyjnych warunkow sprzedazy mieszkania w
    ktorym moja zona mieszka od urodzenia ( czyli ponad 50 lat ).

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-03-27 09:46:03
    Od: "No Name" <a...@e...pl>

    Użytkownik "erzeznik" <e...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO

    Jeżeli w chwili podpisania aktu nie masz prawa do bonifikaty to nic ci nie
    pomoże.