  • Data: 2007-01-31 18:10:27
    Temat: Wykorzystanie osoby niepełnosprawnej psychicznie
    Od: "szolek" <i...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie.

    W mojej rodzinie stał sie przykry wypadek.
    Starsza osobę, którą opiekowali się obcy "dobrzy ludzie"
    naciągnięto na podpisanie umowy ratalnej. "Dobrzy ludzie"
    zniknęli, 5k pln pozostało do zapłaty.
    Czy jest jakiś artykuł na taki występek?
    Kukałem w KK lecz znalazłem tylko wzmiankę o wykorzystywaniu
    seksualnym osoby niepełnosprawnej psychicznie, a nie finansowym.

    TIA

    Pozdrawiam
    Szolek