  • Data: 2005-12-17 00:29:46
    Temat: Wykorzystanie kabla?!
    Od: TBL aka TLZ <t...@w...info.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Proszę podpowiedz coś mi w tym temacie:

    kiedyś, jak zakładałem net w nowych klatkach (2-3 lata wstecz),
    pobierałem opłaty za kabel, robociznę i aktywacje. Pewien klient w
    połowie tego roku napisał mi list że w związku z problemami finansowymi
    prosi o zawieszenie na miesiąc-dwa usługi (nie mam już tego e-maila).
    Niestety, więcej sie w tym temacie nie odezwał i nie korzystał z sieci.
    Ponieważ kabel UTP ma 4 pary drutów, a do transmisji wykorzystuję 2
    pary, podłączyłem do BEZUŻYTECZNYCH dla klienta przewodów jeszcze
    jednego abonenta, ale ten klient ltóry prosił o odłączenie nadal ma
    możliwość korzystać z Usługi dostępu. Dziś dostałem od Niego taki oto list:

    -----
    Witam
    W związku z bezprawnym przejęciem przez Pana (bez zapytania nawet-bardzo
    brzydko) mojego kabla sieciowego długości około 80m domagam się zwrotu
    równowartości materiałów użytych do budowy fragmentu podłączenia do
    huba. Przyłącze stanowi moją własność potwierdzoną własnoręcznym
    podpisem Pana szanownej małżonki. W dokumencie widnieje kwota 200zł i
    takiej kwoty się domagam.
    Mam nadzieję, że nie będę zmuszony egzekwować tego na innej drodze.
    -----

    Podpowiedzcie co Mu odpowiedzieć, przecież nadal moze korzystać z neta,
    jeśli tylko rozpocznie płacenei, ponadto Pan Klient NIE WYPOWIEDZIAŁ
    skutecznie Umowy Abonenckiej, bowiem poprosił o zawieszenie na
    miesiąc-dwa dostępu, a ten okres dawno minął.
    A tak poza tym sam kabel to była kwota 64zł, robocizna 85zł, aktywacja
    50zł i wtyczki RJ-45 - 1zł. To tak na marginesie. Uważam ze jeśli już
    cośby miał dostać, to kwotę za kabel i wtyczki, ale niby dlaczego
    miałbym za to płacić, skoro jest sprawne?

    --
    TBL, Harvesterkom polecam: t...@d...pl r...@w...pl
    r...@s...info