  • 11. Data: 2011-03-07 12:07:35
    Temat: Re: Wybluzganie windykatora przez telefon (uwaga! wulgaryzmy)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-07 13:05, Andrzej Ława pisze:

    > Grozi spowodowaniem postępowania karnego o ile nie dostanie kasy "za
    > milczenie".

    Nie "za milczenie", tylko tytułem zadośćuczynienia. Być może roszczenie
    jest sporne, ale informacja, że w przypadku braku porozumienia skieruje
    się sprawę do organów powołanych do rozstrzygania takich sporów na pewno
    groźbą bezprawną być nie może.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2011-03-07 12:11:43
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.03.2011 13:07, Liwiusz pisze:

> [...]
    > jest sporne, ale informacja, że w przypadku braku porozumienia skieruje
    > się sprawę do organów powołanych do rozstrzygania takich sporów na pewno

    Tylko zauważ, że on domaga się kasy nie od sprawcy, tylko od pierwszej z
    brzegu osoby.

  • 13. Data: 2011-03-07 12:11:45
    Od: "Joachim Kinecki" <j...@o...pl>

    > Hej,
    > Temat nawiązuje trochę do wątku o potwierdzaniu tożsamości przez telefon. W
    > tekście są sformułowania wulgarne i niegrzeczne (konieczne dla zrozumienia
    > sprawy), więc ostrzegam wrażliwych.
    > Mariusz
    > PS Głupio mi z powodu tej sprawy, ale mam towarzystwo dość chamskie i
    > wulgarne oraz sam taki jestem. Jednak nie to jest istotą sprawy, proszę więc
    > o merytoryczne odpowiedzi.

    Uśmiałem się z tej historii, dzięki za poprawienie mi humoru. Nie masz powodu
    się wstydzić. Oni na to zasługiwali! Twój prawnik dobrze Ci powiedział, nic Ci
    nie mogą zrobić. Co więcej, Ty ich możesz pozwać za zastraszanie. Na Twoim
    miejscu upokorzyłbym ich do granic możliwości - niech wiedzą, że są mocniejsi
    od nich. Ci "twardziele" z windykacji mocni są przez telefon, na gębę, ale jak
    przyjdzie im spotkać się z prawdziwymi, twardymi facetami, jak Ty i Twoi
    kumple, to od razu im odchodzi pewność siebie. Nie odpuszczaj im, bo masz
    rację. Wiele osób, w tym ja, nienawidzi firm windykacyjnych a pracujące tam
    osoby, w tym kobiety, sami się proszą o bluzgi jakiś proces o zatruwania
    ludziom życia. Nie dość, że zakłócili Ci Twój wolny czas, nagabywali Cię na
    Twój służbowy numer (strata potencjalnych klientów), to jeszcze śmią Ci grozić.
    Zero litości.
    Trzymaj się,
    Joachim Kinecki

  • 14. Data: 2011-03-07 12:15:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-07 13:11, Andrzej Ława pisze:

    > Tylko zauważ, że on domaga się kasy nie od sprawcy, tylko od pierwszej z
    > brzegu osoby.

    Bo (błędnie, ale zasadnie) myśli, że to sprawca. Nie jest to karalne.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2011-03-07 12:19:21
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 07 Mar 2011 13:05:35 +0100, Andrzej Ława napisał(a):

    > Grozi spowodowaniem postępowania karnego o ile nie dostanie kasy "za
    > milczenie".

    Nie, to jest po prostu coś w rodzaju zadośćuczynienia/nawiązki.
    Co innego gdyby było "zapłać ot tak sobie", wówczas byłoby może nawet
    wymuszenie.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 16. Data: 2011-03-07 12:20:15
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.03.2011 13:15, Liwiusz pisze:

    > Bo (błędnie, ale zasadnie) myśli, że to sprawca. Nie jest to karalne.

    Czyżby?

  • 17. Data: 2011-03-07 12:20:25
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 07 Mar 2011 13:11:45 +0100, Joachim Kinecki napisał(a):

    > Ty ich możesz pozwać za
    > zastraszanie. Na Twoim miejscu upokorzyłbym ich do granic możliwości -
    > niech wiedzą, że są mocniejsi od nich.

    Genialne i jakże proste!

  • 18. Data: 2011-03-07 12:31:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/7/2011 5:19 AM, Rkk wrote:
    > Mój prawnik, któremu
    > wszystko dokładnie opowiedziałem, powiedział mi,

    zmien szybko prawnika

  • 19. Data: 2011-03-07 12:49:00
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.03.2011 13:19, Olgierd pisze:

    > Nie, to jest po prostu coś w rodzaju zadośćuczynienia/nawiązki.
    > Co innego gdyby było "zapłać ot tak sobie", wówczas byłoby może nawet
    > wymuszenie.

    Hmmm... OK, coś w tym jest...

  • 20. Data: 2011-03-07 12:56:34
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Może ich przeproś w imieniu kolegi? Kup panience kwiaty? Delikatnie
    > zasugeruj, że w razie dalszego brnięcia w spór, odnalezienie sprawcy jest
    > mało realne?
    >
    > W sumie zachowaliście się jak debile wobec kobiety i na miejscu jego
    > kolegi z firmy windykacyjnej też podjąłbym odpowiednie kroki.

    A to w ogóle kobieta była ?