    From: "Joachim Kinecki" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wybluzganie windykatora przez telefon (uwaga! wulgaryzmy)
    Date: Mon, 07 Mar 2011 13:11:45 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Hej,
    > Temat nawiązuje trochę do wątku o potwierdzaniu tożsamości przez telefon. W
    > tekście są sformułowania wulgarne i niegrzeczne (konieczne dla zrozumienia
    > sprawy), więc ostrzegam wrażliwych.
    > Mariusz
    > PS Głupio mi z powodu tej sprawy, ale mam towarzystwo dość chamskie i
    > wulgarne oraz sam taki jestem. Jednak nie to jest istotą sprawy, proszę więc
    > o merytoryczne odpowiedzi.

    Uśmiałem się z tej historii, dzięki za poprawienie mi humoru. Nie masz powodu
    się wstydzić. Oni na to zasługiwali! Twój prawnik dobrze Ci powiedział, nic Ci
    nie mogą zrobić. Co więcej, Ty ich możesz pozwać za zastraszanie. Na Twoim
    miejscu upokorzyłbym ich do granic możliwości - niech wiedzą, że są mocniejsi
    od nich. Ci "twardziele" z windykacji mocni są przez telefon, na gębę, ale jak
    przyjdzie im spotkać się z prawdziwymi, twardymi facetami, jak Ty i Twoi
    kumple, to od razu im odchodzi pewność siebie. Nie odpuszczaj im, bo masz
    rację. Wiele osób, w tym ja, nienawidzi firm windykacyjnych a pracujące tam
    osoby, w tym kobiety, sami się proszą o bluzgi jakiś proces o zatruwania
    ludziom życia. Nie dość, że zakłócili Ci Twój wolny czas, nagabywali Cię na
    Twój służbowy numer (strata potencjalnych klientów), to jeszcze śmią Ci grozić.
    Zero litości.
    Trzymaj się,
    Joachim Kinecki