  • Data: 2007-02-04 18:19:58
    Temat: Wspólnota Mieszkaniowa - pytania różne
    Od: "don ki chot" <d...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wspolnota Mieskaniowa (WM) Uchwalila budowe bramy wjazdowej do kamienicy.
    Dzis dostalem note obciazeniowa. Problem polega na tym, ze brama miala
    posiadac silowniki i pilota a nie posiada. Ponadto jest nie zamykana i tak
    kazdy moze wejsc.
    Majac powyzsze na uwadze odpisalem, ze usluga nie jest wykonana w calosci i
    za nia w chwili obecnej nie zaplace.

    Czy mialem do tego prawo?

    Dodatkowo nota zostala wystawiona w 2005r a uchwala i budowa bramy w 2006!!!
    Co uznalem za bzdure i kolejny powod do tego aby nie placic (obecnie).

    Czy mialem do tego prawo?

    Sytuacja hipotetyczna: WM podejmuje uchwale na jakas absrdalna inwestycje
    (jakakolwiek), czy mam obowiazek ja akceptowac i placic czy pozostaje tylko
    droga sadowa?