  • 61. Data: 2005-12-22 22:11:45
    Temat: Re: Worki na butach w szpitalach [crosspost]
    Od: "durna@grazyna" <s...@g...pl>

    ika wrote:

    > Dnia 22.12.05, około 22:50:08, durna@grazyna bulgocze:

    > Pomysły może mieć każdy. Ja bym bardzo chciała, żeby ktoś je wreszcie
    > wprowadził w życie, a nie tylko o tym gadał jak to obecnie jest źle i jak
    > mogłoby być lepiej. To jeśli wiecie jak, to zróbcie to lepiej.
    > Ja Was proszę....

    Ecolab nazywa sie firma ktora dostarcza szpitalom srodki czyszczace. Sa
    to inne srodki niz na ogolny rynek, dostosowane wlasnie do warunkow
    szpitalnych.

    Ecolab sprzedaje tez urzadzenia do dezynfekcji szpitalnych, zaczynajac
    od materacy do butow. Wie o tym kazdy kierownik biura (nie tylko
    szpitalnego) w Polsce.

    http://www.ecolab.com/directory/Country.asp?c=PL

    http://www.ecolab.com/ProductList.asp?name=Disinfect
    ants/Sanitizers
    http://www.ecolab.com/SolutionGuide2.asp?name=1058&L
    evel3Nid=0

  • 62. Data: 2005-12-22 22:45:09
    Od: "Jacek S." <s...@z...avr>

    durna@grazyna wrote:

    > A co z lekarzem majacym te same buty w pracy i
    > po pracy? Kto jest wiekszym ryzykiem?

    A skąd Ci ta bzdura przyszła do głowy, że chodzą ( bo chyba to miałeś na
    myśli pisząc "majacymi" ) w tych samych butach w i po pracy??!!
    --
    Jacek S.

  • 63. Data: 2005-12-22 22:47:28
    Od: "Jacek S." <s...@z...avr>

    durna@grazyna wrote:

    > Ecolab nazywa sie firma

    Spam??!!
    --
    Jacek S.

  • 64. Data: 2005-12-22 22:48:40
    Od: "Jacek S." <s...@z...avr>

    durna@grazyna wrote:
    > Zreszta sprzedaja worki rowniez tam, gdzie ryzyko jest minimalne,
    > nizsze od lekarza chodzacego w tych samych butach na ulicy i w
    > szpitalu.

    Ale bzdury piszesz...
    --
    Jacek S.

  • 65. Data: 2005-12-23 02:27:00
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    Dnia 22.12.2005 ika <i...@s...wody> napisa?/a:

    > S? ochron? przed b?otem.

    Nie, gdzie tam, jaka ochrona. Nie chronia moich butow przed blotem.

    --
    Tomasz Trystula

  • 66. Data: 2005-12-23 02:31:14
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    Dnia 22.12.2005 durna@grazyna <s...@g...pl> napisa?/a:

    > Zreszta sprzedaja worki rowniez tam, gdzie ryzyko jest minimalne, nizsze
    > od lekarza chodzacego w tych samych butach na ulicy i w szpitalu.

    Sam jestem przeciwko takim workom, ale nie rozumiem, skad bierzesz caly
    czas ten argument o lekarzach chodzacych w tych samych butach w pracy i
    na ulicy. Masz jakies rozeznanie moze? Znam kilku lekarzy, jednego mam
    nawet w rodzinie i wiem, ze wszyscy zmieniaja obuwie do pracy, bo tak jest po
    prostu wygodniej.

    --
    Tomasz Trystula

  • 67. Data: 2005-12-23 03:07:21
    Od: news <n...@r...com>

    Jacek S. wrote:

    > Spam??!!

    nie.

    Nie mam zadnego interesu w informowaniu o firmie.

    Nie sposob administrowac szpitalem (sprzedajac na boku worki) i nie
    wiedziec o Ecolab. Firma zreszta o mylnej nazwie i watpliwej reputacji
    (patrz: chemia Henkel > Hitler > ludobojstwa Polakow).

  • 68. Data: 2005-12-23 03:09:05
    Od: news <n...@r...com>

    Jacek S. wrote:

    > A skąd Ci ta bzdura przyszła do głowy, że chodzą ( bo chyba to miałeś na
    > myśli pisząc "majacymi" ) w tych samych butach w i po pracy??!!

    Zdecydowana wiekszosc chodzi w tych samych butach przed praca i podczas
    niej. Co zreszta jest i tak daleko w tyle za, powiedzmy, nieuzywaniem
    rekawiczek i masek przez dentystow.

  • 69. Data: 2006-01-07 12:05:09
    Od: cyklista <1...@a...net.pl111>

    Podsumowujac caly wątek:

    nikt nie pomyslał ze nie chodzi o wnioszenie zarazków i brudu z ulicy
    tylko o wynoszenie zarazków ze szpitala do domu?. zarazki szpitalne sa
    tak zaprawione w bojach ze im zadna zewnetrzna nie da rady, ale jak
    przyniesiesz cos ze szpitala to najpierw sie pokurujesz seria trzech
    antybiotyków u lekarza rodzinnego a potem i tak trafisz do szpitala jak
    zdarzysz) na leczenie kroplówkami szczepów opornych na wiekszosc
    antybiotyków

    wiec dla wlasnego bezpieczenstwa wizytujac spzital uzyjcie worków które
    wywalicie przy wyjsciu (albo nie wyciagajcie ich w domu przed nastepna
    wizyta w szpitalu) lub przyniescie wlasne pantofle które po serii wizyt
    dacie od razu do prania (a nie postawicie w przedpokoju zeby caly swiat
    mikrobiologii szpitalnej rozniesc po domu)

    a w niektórych szpitalacc nie trzeba zadnych worków bo tam dbaja
    odpowiednio o dezynfekcje szpitala (podłóg, ścian, itd.) zeby likwodowac
    rozwój bakterii które mozna by było przeniesc na butach czy ubraniu, a
    nie myja podlogi kilka razy dziennie brudnym mopem zwiadrem pelnym
    brudnej wody

    i stąd tez wynikaja obostrzenia na niektórych oddziałach sterylnych
    gdzie wchodzacy zaklada nie jakies buty a kombinezon jednorazowy (razem
    z maseczka) który wtedy chroni osoby chore przed jakimikolwiek zarazkami
    zarówno w jedna jak i w druga strone

    wiec caly ten watek to typowo internetowe bicie piany i bajdurzenie o
    dywanach, parkietach, blocie, itd..

    teraz mozecie sie przyczepic do literówek, błedów ortograficznych w moim
    poscie i dalej pociagnac watek przez kolejna setke postów

  • 70. Data: 2006-04-06 15:46:47
    Od: "Michal" <s...@g...pl>

    > Czy ktos juz pozwal jakis szpital o skrecenie kostki na schodach z powodu
    > zalozonych pod przymusem zakazu wstepu do szpitala foliowych ochraniaczy?
    Ja
    > ostatnio poslizgnalem sie wlasnie na schodach, na szczescie nic mi sie nie
    > stalo. Ale w skali kraju musialy byc przypadki skreceń szczególnie zimą
    > jesienią i wiosną, kiedy to na zewnatrz jest mokro i czesc tej mokrosci
    musi
    > sie dostac na schody w szpitalach?

    Takie osoby jak ty powinno sie rozstrzeliwac na miejscu. Skad sie wzial taki
    dziwny poglad w tym spoleczenstwie, ze niektore osoby moga byc zwolnione z
    myslenia? Tak jakby Bozia rozumu nie dala... Kazdy dba o siebie, inni za nas
    tego nie zrobia W Ameryce juz o wszystko mozna pozwac, kazdy upadek n
    chodniku, stluczone filizanka, poplamiona koszula... POdam autentyczne
    przyklady z USA - pewna emerytka wsadzila kota do mikrofalowki, zeby go
    osuszyc (kot sie spalil) - pozwala producenta sprzetu i dostala milionowe
    odszkodowanie, BO TO PRZECIEZ WINA PRODUCENTA, ze nie napisal w instrukcji,
    ze zwierzat nie mozna suszyc w mikrofali. Inna w McDonaldzie zamowila goraca
    kawe i poparzyla sie biorac kubek, bo nie wziela go za ucho. I tez dostala
    gigantyczne odszkodowanie, bo firma NIE NAPISALA, ZE GORACA KAWA JEST
    GORACA.

    Dzieki takim debilom jak autor tego tematu bedziemy niedlugo pozywac o
    wszystko i bedziemy o wszystko pozywani. I zwracam sie do niego z prosba,
    ZEBYWBIL SOBIE DO LBA, ZE SCHODY, NA KTORYCH JEST WODA MOGA BYC SLISKIE.