  • 111. Data: 2013-09-05 19:14:48
    Temat: Re: Włamanie na konto bankowe internetowe.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 05.09.2013 17:36, Budzik pisze:

    > ROTFL
    > Może jeszcze numer rachunku?
    > Jak ci bardzo zalezy to poczekasz.

    Tia, dla czego mnie nie dziwi taka wymijająca odpowiedź kolejnej
    internetowej anonimowej mendy bez choćby podstaw honoru i przyzwoitości...

    > Przed słuzbami nie mam zamiaru sie ukrywac, natomiast nie podejrzewam
    > odczuwania "przyjemnosci" spotkania Ciebie. Do niczego mi to w zyciu nie
    > potrzebne.
    >
    > Ale skoro Tobie potrzebne - pisz, zgłosze sie.

    Nie wierzę ci - jesteś kłamcą, co wielokrotnie udowodniłeś.

  • 112. Data: 2013-09-05 19:18:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > To jest moja opinia.
    > Nie mam do niej prawa?

    Nie, to nie jest twoja opinia. To jest twoja wypowiedź w moim imieniu.

    > Zacczynam sie obawiać o Twoje preferencje seksualne...

    Ale to są twoje preferencje. Ty się wypowiadasz w moim imieniu, to ja
    się wypowiadam w twoim.

    > Nie Andrzeju, moim zdaniem przedkładasz niewątpliwą umiejętnośc czepiania
    > sie "słówek" od rozumienia tego co sie do Ciebie pisze.
    > Niewątpliwie wiedziałeś, ze chodzi mi o planete ale jednak postanowiłes
    > wykorzystać ortografa.

    To raczej ty masz potężne problemy z uświadomieniem sobie, co tak na
    prawdę piszesz.

  • 114. Data: 2013-09-05 23:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Tia, dla czego mnie nie dziwi taka wymijająca odpowiedź kolejnej
    > internetowej anonimowej mendy bez choćby podstaw honoru i
    > przyzwoitości...

    Serdecznie pozdrawiam!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 113. Data: 2013-09-05 23:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > To raczej ty masz potężne problemy z uświadomieniem sobie, co tak na
    > prawdę piszesz.

    Ok, Andrzeju, nic sobie dalej nie udowodnimy.
    Rób co musisz.

    A moim zdaniem jak wiadomo o co chodzi, to ortografów nie warto sie czepiać
    (co do meritum, bo co do formy to dlaczego nie)
    P.S. Na prawde? Na nieprawde?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

  • 115. Data: 2013-09-06 00:32:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 5 Sep 2013, p47 wrote:

    > Odnoszę się oczywiście do tego przypadku, a w szczególności do beztroskiego
    > wypłacania (przelewania) 50 razy w odstępie 1 minuty.

    No to mi się zgadza :)

    > Nie bardzo rozumiem, co masz na myśli zarzucając mi, że "generalizuję";-

    Szczegół, brak wyraźnego zastrzeżenia w zdaniu :)

    pzdr, Gotfryd

  • 116. Data: 2013-09-06 09:00:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.09.2013 23:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Ok, Andrzeju, nic sobie dalej nie udowodnimy.
    > Rób co musisz.

    Ty ładnie udowodniłeś, żeś gnojek bez honoru - najpierw kłamliwie
    wypowiadasz się w moim imieniu, a potem udajesz że miałeś coś innego na
    myśli, ale odszczekania swojego rzekomego "przejęzyczenia" konsekwentnie
    unikasz.

  • 117. Data: 2013-09-06 09:01:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.09.2013 23:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Serdecznie pozdrawiam!

    Nie jesteś przypadkiem rzecznikiem jakiejś partii? Albo telemarketerem?

  • 118. Data: 2013-09-06 09:14:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 6 września 2013 09:01:23 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > Nie jesteďż˝ przypadkiem rzecznikiem jakiejďż˝ partii? Albo telemarketerem?
    Coś o projekcji czy jakos tak to było zapomniałes dodać. w końcu to Twój stały tekst
    Ps
    Rozwaliłeś kolejny watek.

  • 119. Data: 2013-09-06 09:16:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.09.2013 09:14, Kris pisze:
    > Coś o projekcji czy jakos tak to było zapomniałes dodać. w końcu to Twój stały
    tekst
    > Ps
    > Rozwaliłeś kolejny watek.

    Jak zwykle rozwaliłeś kodowanie.

    I czep się dzwońca-pomawiacza.

  • 120. Data: 2013-09-06 11:00:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Nie jesteś przypadkiem rzecznikiem jakiejś partii? Albo telemarketerem?

    To ma mnie obrażac?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."