  • 41. Data: 2007-12-18 11:01:54
    Temat: Re: Wlamanie do domu
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    .pl> wrote:

    > Jak na jakiej podstawie? Gosciu nie byl wlamywaczem, wiec sie wymiar
    > sprawiedliwosci zainteresowal.

    krecisz, postawiles teze ze w stanach na wlasnej posesji mozna goscia
    odstrzeic, ten zostal zastrzelony bedac na posesji i dobijajac sie do
    dzrwi, mimo to strzelajacy ZOSTAL OSKARZONY.

    > System dziala, jak widac.

    u nas takze, statystyki pokauzja co innego nic powielaja osoby Twojego
    pokroju, wiesz ze przy rozboju masz prawo nawet zabic czlowieka?

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    .. Czy ta kobieta jest pasożytem:

  • 42. Data: 2007-12-18 11:25:05
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 18 Gru, 12:01, Sowiecki Agent
    .pl> wrote:

    > krecisz, postawiles teze ze w stanach na wlasnej posesji mozna goscia
    > odstrzeic, ten zostal zastrzelony bedac na posesji i dobijajac sie do
    > dzrwi, mimo to strzelajacy ZOSTAL OSKARZONY.

    Ale uniewinniony, wiec w czym problem?

    > u nas takze, statystyki pokauzja co innego nic powielaja osoby Twojego
    > pokroju, wiesz ze przy rozboju masz prawo nawet zabic czlowieka?

    Tak, tak, a pozniej mam prawo do widzen raz w miesiacu, hehe.

  • 43. Data: 2007-12-18 13:57:42
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    .pl> wrote:

    > Ale uniewinniony, wiec w czym problem?

    w tym ze u nas tez moglby zostac uniewiniony a przyklad jednoznacznie
    uwala twoja teze ze w stanach mozna odstzrelic kazdego kto wejdzie na
    czyjajs posesje bo gdyby tak bylo nie doszlo by do tego oskarzenia, dosc
    logiczne

    > Tak, tak, a pozniej mam prawo do widzen raz w miesiacu, hehe.

    oczywiscie potrafisz podac podstawe, bo ja potrafie.

  • 44. Data: 2007-12-18 14:58:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    KRZYZAK wrote:

    > Nie.

    Jak nie jak tak

    >Mozna odstrzelic gnojka, ktory wszedl nieproszony na moja
    > posesje. I tak powinno byc.

    Za dużo filmów oglądasz.

  • 45. Data: 2007-12-18 16:06:59
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 18 Gru, 15:58, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
    > Za dużo filmów oglądasz.

    Nie ogladam w ogole. Masz cos jeszcze do dodania?

  • 46. Data: 2007-12-18 16:10:33
    Od: "bluecing" <r...@g...com>

    > Za dużo filmów oglądasz.

    Jakkolwiek nie znam dokladnych przepisow prawnych, to wiem ze w kilku
    stanach (TX, WY, AZ) za zastrzelenie intruza ktory wtargnal na prywatna
    posesje wlasciciel tej posesji NIE zostal uznanym winnym przez 12 osobowe
    jury.

    Samemu zdarzylo mi sie ze gdy pomylilem boczna powiatowa droge w AZ i
    wjechalem poza brame jakiegos rancho, wyrosl przedemna gosc a la cowboy z
    dubeltowka czy czyms tam pod pacha. Widocznie byl przyjaznie nastawiony bo
    pierwsze pytal a nie strzelal.

  • 47. Data: 2007-12-18 16:32:44
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    bluecing napisał(a):

> [...]
    > stanach (TX, WY, AZ) za zastrzelenie intruza ktory wtargnal na prywatna
    > posesje wlasciciel tej posesji NIE zostal uznanym winnym przez 12 osobowe

    pytanie jak to sie stalo ze znalzazl sie pod ocena tego jury skoro jest
    to prawnie dozwolone?

    P.

  • 48. Data: 2007-12-18 16:50:40
    Od: "bluecing" <r...@g...com>

    > pytanie jak to sie stalo ze znalzazl sie pod ocena tego jury skoro jest to
    > prawnie dozwolone?

    Tego nie wiem. Ale z moich obserwacji (przez grube nascie lat) stany maja to
    do siebie ze kazdy moze skarzyc kazdego za wszystko.
    Nie zdziwil bym sie wcale gdyby zostali oskarzeni o np strzelanie z
    winchestera zamiast tego ze mial przy sobie colta ktorego mogl uzyc i byc
    moze spowodowac mniejsze ubytki ciala poszkodowanego. Bardzo duzo zalezy od
    zatrudnionego obroncy ktorejs ze stron.

    Paradoksalnych spraw sadowych i jeszcze bardziej paradoksalnych wyrokow jest
    tutaj co niemiara.

  • 49. Data: 2007-12-18 19:13:49
    Od: Maciej Ananicz <n...@g...com>

    MarcinJM pisze:

    > Tak samo wg. mnie kuriozalnym jest wymaganie tabliczki "uwaga pies" czy
    > cos w tym stylu. Dlaczego to ja, wlasciciel mam sie tlumaczyc co mam na
    > podworku? Moze jest pies, moze 2, moze nie ma, chcesz? sprawdz.

    Są sytuacje, gdy ktoś ma prawo wejść bez twojej zgody na twój teren -
    straż pożarna, aby coś ratować, policjant w pogoni za złodziejem, lub
    aresztujący Ciebie, pogotowie itd. Poza tym uważasz, to jest ok, jeśli
    dziecko wejdzie po piłkę, którą kopnęło na twoje podwórko i zostanie
    zagryzione? Może i nie miało prawa, ale żeby za to miało być rozszarpane
    przez psa i to bez ostrzeżenia?

    --
    Maciek Ananicz
    gg: 2412905

  • 50. Data: 2007-12-18 19:48:32
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@...stopce.pl>

    Dnia Tue, 18 Dec 2007 20:13:49 +0100, Maciej Ananicz napisał(a):

    > Są sytuacje, gdy ktoś ma prawo wejść bez twojej zgody na twój teren -
    > straż pożarna, aby coś ratować, policjant w pogoni za złodziejem, lub
    > aresztujący Ciebie, pogotowie itd.

    tak, akcja w Magdalence...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    kontakt: http://grupy2.3mam.net 2007-12-18 20:47:56