  • 131. Data: 2022-03-02 22:25:08
    Temat: Re: Wjechali
    Od: n...@o...pl

    Wiesiaczek <c...@v...pl> napisał(-a):

> [...]
    Putin nie prześle Ci SWIFTA.
    w gadzinach pracy i na czyich zasobach.

    > Tobie wystarczy zajebać z kopa. Trzeba tylko uważać, żeby sobie butów
    > nie pobrudzić takim gównem jak ty.

    Oho, ruskie trollicha agresywne się robią jak im wojna nie idzie.
    A może jednak pensja w rublach już tak nie uspokaja?

  • 132. Data: 2022-03-02 23:14:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.03.2022 o 20:02, Kviat pisze:
    > Podaj mi jeden powód, dlaczego mam nie lubić jakiegoś gościa, którego
    > nawet nie znam, a który urodził się np.30 lat po Wołyniu?

    I tu się z Tobą zgodzę. Bo to, że walczymy z Rosją, czy Ukrainą nie musi
    jednocześnie powodować, że mam coś do konkretnego Rosjanina, czy
    Ukraińca. W Rosjan obecnie uderzamy, bo to jedyny sposób na
    powstrzymanie tego konfliktu. Nie da się osobiście wyzwać na pięści
    Putina, a i boję się, że nie on sam odpowiada za ten "burdel".

    --
    Robert Tomasik

  • 133. Data: 2022-03-03 00:56:28
    Temat: Re: Wjechali [amunicja kasetowa (WP+1)]
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-03-02, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
> [...]
    M2Q2OWM0Ny1jZDdmLTQzMjktODczYi0zZTk0MjliZjc4MmEuanBl
    Z5GVAs0BigDDw4GhMAE

    > Chcesz opierdalać Rosję za *samo* użycie uzbrojenia którego WP nie
    > poświęciła na ołtarzu politycznej poprawności? Zmieścisz się śmiało.

    Oczywiście, że chcę. To jest ponownie ta sama mentalność którą
    pokazujesz we wczesniejszym poście. To, że ktos inny nie jest świety,
    nie oznacza, że nie nalezy krytykować w tym wzgledzie innych. Bo u was
    biją murzynów nie daje przyzwolenia na zabijanie Ukraińców.

    > Nie mam pojęcia. Sprawa pocisków kasowych i RP/WP jakoś mi się
    > zapamiętała. Tak samo jak i użycie środków zapalających (białego fosforu)
    > *przeciw sile żywej* (ludziom/bojownikom) w Faludży. USA tego paragrafu
    > akurat nie parafowały.
    >
    > Czy naprawdę trzeba sprawiać wrażenie że Rosję można opierdolić "tylko"
    > za użycie "w ogóle" pocisków kasetowych i termobarycznych? Już sama

    Nie tylko. Równiez.

    > napaść na Ukrainę wystarczy do solidnego fundamentu opierdolu o ile się
    > unika nadgorliwości fanatycznego idioty. Jak ktoś ma przeciętną
    > inteligencje to do tego bez specjalnego trudu parę+ spraw dorzuci bez
    > sprawiania wrażenia podwójnej moralności Kalego albo sklerozy co do
    > szerokiego kontekstu.

    Zrozum, zbrodnia jest zbrodnią. Nie mówimy o krytyce putina za założenie
    skarpetek do sandałów. Tam zamordował 1000 osób, tu 5. Postulujesz, że
    tylko idioci będą mówić o tych pieciu. Czy Ty na pewno przemyślałeś
    strategię i kwestię, kto tu jest idiotą?

    > Ja nie ma zamiaru dać się Putinowi wyłgać _łatwo_ przez odparcie paru
    > _nadgorliwych_ oskarżeń.

    Ponownie, nie albo / albo, a również.

    --
    Marcin

  • 134. Data: 2022-03-03 01:00:31
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-03-02, RadoslawF <r...@g...com> wrote:

    > Uwierzyłeś kłamliwym politykom.
    > Przelew dojdzie bez problemu, dwa duże rosyjskie banki
    > nie są odcięte od SWIFT, bo jakoś za ten gaz trzeba zapłacić.

    To jest też ciekawe jak nagle temat przycichł. Pewnie jest mozliwość, że
    akceptowane będą jedynie tranzakcje pomiędzy okreslonymi podmiotami, ale
    jakoś nie widziałem takiej informacji.

    --
    Marcin

  • 135. Data: 2022-03-03 01:05:04
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-03-02, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Kupisz.
    > Wlasnie za sztabke zlota kupisz, jak pieniadz padnie.
    >
    > Tylko, ze to nieoplacalne, ale jak głód zajrzy w oczy, to lepiej te
    > sztabki miec.

    Sztabki to nie tylko ćwierć tonowe złote cegły. Zarzuć np. google Gold
    bar 1g.

    --
    Marcin

  • 136. Data: 2022-03-03 01:08:27
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-03-02, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup

    > Żebrzą? To jakis wielki pozytyw,
    > bo normalnie mając kałasza w ręku, to sie zabiera,
    > czy jak kto woli - rekwiruje ...

    Chyba, że się nie wie, że jest się na wojnie.

    --
    Marcin

  • 137. Data: 2022-03-03 01:12:32
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-03-02, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > On już na szczęście nie rządzi. Może się kompromitować na własne konto.
    > Media donoszą, że będzie musiał sam latać robić ksero, bo nikt nie chce u
    > niego pracować i może w ogóle stracić biuro.
    > https://www.pulshr.pl/po-godzinach/niemcy-biora-sie-
    za-gerharda-schroedera-traci-pracownikow-a-moze-i-bi
    uro,88243.html

    No własnie nie może, a raczej nie powinień. Przywileje z których
    korzysta wynikają z urzędu, który piastował, więc on nie jest jakiś tam
    losowy szreder do papieru, a były prezydent opłacany w częsci z
    pieniędzy podatników. Jak taki prywatny, to niech się tego zrzecze.

    --
    Marcin

  • 138. Data: 2022-03-03 06:19:28
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

> [...]
    > jednocześnie powodować, że mam coś do konkretnego Rosjanina, czy
    > Ukraińca. W Rosjan obecnie uderzamy, bo to jedyny sposób na

    Uderzamy bo jesteśmy durniami.
    Są oczywiście inne sposoby na powstrzymanie konfliktu.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 139. Data: 2022-03-03 07:27:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 2 Mar 2022 20:02:54 +0100, Kviat wrote:

    > Bo widzisz, mam sąsiada, ale to nie znaczy, że jakby go napadł jakiś
    > łysy faszystowski kibol, to stałbym z boku i pierdolił, że mu się
    > należało i dobrze mu tak, bo jego pradziadek na wycieraczkę nasrał
    > mojemu pradziadkowi.
    >
    > Podaj mi jeden powód, dlaczego mam nie lubić jakiegoś gościa, którego
    > nawet nie znam, a który urodził się np.30 lat po Wołyniu?
    >
    > Co trzeba nie tak mieć z głową, żeby dość do wniosku, że się takiego
    > gościa nie lubi?

    Jakby jego dziadek twoja babcie zabil, to pewnie bys inaczej uważał
    :-P

    J.

  • 140. Data: 2022-03-03 11:48:38
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 03.03.2022 o 07:27, J.F pisze:

    > Jakby jego dziadek twoja babcie zabil, to pewnie bys inaczej uważał
    > :-P

    Rzeczywiście zabawne, infantylny zjebie.

    Może ty byś tak uważał, ale nie każdy ma wyprany mózg w jakiejś
    faszystowskiej szkółce dla debili. Niektórzy chodzili do normalnej
    szkoły i wiedzą, że to nie jest dziedziczne.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr