  • 121. Data: 2022-03-02 16:58:11
    Temat: Re: Wjechali
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.03.2022 o 14:39, Olin pisze:
    > Kiedyś pewien Beduin znalazł ropę na pustyni i zbudował najbogatszy kraj na
    > świecie.
    > W Rosji znaleźli ropę, gaz, drewno, złoto, nikiel, diamenty i cały układ
    > okresowy pierwiastków. Pozostało tylko znaleźć Beduina...

    Dobre. Doskonałe. Może szukają Beduina na Ukrainie.

    --
    Robert Tomasik

  • 122. Data: 2022-03-02 17:20:07
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > teraz, to nie wiem, o kim piszesz. Sądzisz, ze w Rosji do władzy mogą
    > dojść oszołomi zabierający swoim żołnierzom emerytury?

    Wcale mnie nie zdziwiło, że nie wiesz o kim, chociaż napisałem wyraźnie.

    To jeszcze raz, specjalnie dla ciebie: jeżeli ruskie trolle liczyły na
    emeryturkę od fiutina za swoją pracę, to się mogą mocno zdziwić.
    A że są ociężali umysłowo, to się jeszcze nie zorientowali i trollują
    dalej z rozpędu.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 123. Data: 2022-03-02 17:36:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 02.03.2022 o 14:30, J.F. pisze:

    >Ja tak ze dwa miesiące temu nawet się zastanawiałem, jakby trochę
    >grosza zabezpieczyć. Ale to złoto, czy diamenty mają tę wadę, ze
    >spore są koszty zakupu i później sprzedaży. Za sztabkę złota chleba
    >nie kupisz.

    Kupisz.
    Wlasnie za sztabke zlota kupisz, jak pieniadz padnie.

    Tylko, ze to nieoplacalne, ale jak głód zajrzy w oczy, to lepiej te
    sztabki miec.

    J.

  • 124. Data: 2022-03-02 17:39:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2022-03-02 o 14:30, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Olin" napisał w wiadomości grup
    et...

    >No raczej w ambasadzie tego nie trzymają.
    >Banki szwajcarskie zablokowały wszystkich ruskich bogaczy, więc nic
    >nie wezmą.

    Akurat w ambasadach walizki dolarow moga miec.
    Dla szpiegow ... czy dla trolli.

    J.

  • 125. Data: 2022-03-02 17:42:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 02.03.2022 o 14:37, Olin pisze:

    >Wcale bym się nie zdziwił, że nasi robią dla fiutina za darmo, z
    >głupoty, ale trudno mi w to uwierzyć.

    >https://www.facebook.com/tomasz.piatek.374
    >https://www.facebook.com/tomasz.piatek.374/posts/10
    226271364519359

    Ale o co chodzi - nie ma płk Gaja, nie wziąl go Macierewicz do MON,
    czy to płk jest tym okazem glupoty?

    Nie ma obowiazku lubic Ukraincow, mozna np w Wołynia pochodzic ...

    J.

  • 126. Data: 2022-03-02 19:06:51
    Temat: Re: Wjechali [amunicja kasetowa (WP+1)]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A pisał? Jest dzieckiem?

    A jakby napisał, to co?

    > Jak się chce coś śmiesznego napisać, to trzeba
    > uważać, by się nie zbłaźnić.

    Ty już nie musisz:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 127. Data: 2022-03-02 20:02:54
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 02.03.2022 o 17:42, J.F. pisze:

    > Nie ma obowiazku lubic Ukraincow, mozna np w Wołynia pochodzic ...

    Bo widzisz, mam sąsiada, ale to nie znaczy, że jakby go napadł jakiś
    łysy faszystowski kibol, to stałbym z boku i pierdolił, że mu się
    należało i dobrze mu tak, bo jego pradziadek na wycieraczkę nasrał
    mojemu pradziadkowi.

    Podaj mi jeden powód, dlaczego mam nie lubić jakiegoś gościa, którego
    nawet nie znam, a który urodził się np.30 lat po Wołyniu?

    Co trzeba nie tak mieć z głową, żeby dość do wniosku, że się takiego
    gościa nie lubi?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 128. Data: 2022-03-02 22:21:08
    Od: n...@o...pl

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(-a):

    > A pisał? Jest dzieckiem? Jak się chce coś śmiesznego napisać, to trzeba
    > uważać, by się nie zbłaźnić.

    Istnieje taka możliwość. Dopóki go nie wylegitymujesz, nie masz pewności.
    Jedź, sprawdź.

  • 129. Data: 2022-03-02 22:21:59
    Od: n...@o...pl

    Olin <k...@a...w.stopce> napisał(-a):

    > Ale jak im teraz płacą?
    > Przelew nie dojdzie, a drewniane poleciały na mordę. W Kacapii mają jakieś
    > dolary w gotówce, żeby przekazać przez ambasadę?

    Obietnice (2x większe) muszą im wystarczyć :)

  • 130. Data: 2022-03-02 22:22:39
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-03-02 o 12:14, Olin pisze:

    > Ale jak im teraz płacą?
    > Przelew nie dojdzie, a drewniane poleciały na mordę. W Kacapii mają jakieś
    > dolary w gotówce, żeby przekazać przez ambasadę?

    Uwierzyłeś kłamliwym politykom.
    Przelew dojdzie bez problemu, dwa duże rosyjskie banki
    nie są odcięte od SWIFT, bo jakoś za ten gaz trzeba zapłacić.