  • 11. Data: 2006-10-01 17:26:36
    Temat: Re: Windows XP HOME w firmie...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemyslaw Osmanski wrote:

    > LOL, szczegolnie jesli bedzie chcial użytkować zusowski przekaz
    > elektroniczny ;)

    OIDP działa pod WinE nie gorzej niż pod oryginalną wingrozą ;->

    Zresztą inicjator wątki pisał, do czego chce wykorzystywać...

  • 12. Data: 2006-10-01 19:22:08
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > To po cholerę w ogóle chcesz kupować mikrosyfa? Zainstaluj sobie
    > jakiegoś zgrabnego linuxa, np. SuSE.

    Prosze Cie

    Do jednego lepszy linux do innego win

    P.

  • 13. Data: 2006-10-01 19:24:10
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > OIDP działa pod WinE nie gorzej niż pod oryginalną wingrozą ;->
    >
    > Zresztą inicjator wątki pisał, do czego chce wykorzystywać...

    a jak bedzie chcial zagrac w gta SA ? w czasie przerwy . Co mu wtedy
    doradzisz? Kupno komercyjnej wersji wie drozszej od windowsa?
    Czy marnowanie kilka dni tygodni na skonfigurowanie dziadostwa?

    P.

  • 14. Data: 2006-10-01 19:32:31
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > OIDP działa pod WinE nie gorzej niż pod oryginalną wingrozą ;->

    Tak, z tym, ze SDWI juz nie chce dzialac. Co w sumie w tej chwili
    dyskwalifikuje takie działanie. Niestety...

    > Zresztą inicjator wątki pisał, do czego chce wykorzystywać...

    Tez prawda. Jest faktycznie bedzie tylko to robil na tym komputerze, to
    linux wystarczy. Jednak jesli bedzie chcial cos wiecej, to moga byc
    klopoty. Szczegolnie jesli (z tego co wiemy) uzywal do tej pory systemow M$.

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 15. Data: 2006-10-01 20:33:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemyslaw Osmanski wrote:

    > Tak, z tym, ze SDWI juz nie chce dzialac. Co w sumie w tej chwili

    SDWI?

    > dyskwalifikuje takie działanie. Niestety...

    ZUS ponoć obiecuje przestać być filią mikrosyfa do połowy przyszłego
    roku ;->

    > Tez prawda. Jest faktycznie bedzie tylko to robil na tym komputerze, to
    > linux wystarczy. Jednak jesli bedzie chcial cos wiecej, to moga byc
    > klopoty.

    Eeetam... No, chyba że z niektórymi grami...

    > Szczegolnie jesli (z tego co wiemy) uzywal do tej pory systemow
    > M$.

    A jeśli do tej pory używał tylko liczydła, papieru i ołówka to też
    będzie miał problemy ;->

  • 16. Data: 2006-10-01 20:36:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Troll Przemek R. wrote:

    > a jak bedzie chcial zagrac w gta SA ? w czasie przerwy . Co mu wtedy

    A jak nie będzie chciał? A za to będzie chciał mieć wysokie
    bezpieczeństwo, stabilność oraz separację zadań i użytkowników?

    > doradzisz? Kupno komercyjnej wersji wie drozszej od windowsa?
    > Czy marnowanie kilka dni tygodni na skonfigurowanie dziadostwa?

    Sam jesteś dziadostwo.

  • 17. Data: 2006-10-01 20:37:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Troll Przemek R. wrote:

    > Do jednego lepszy linux do innego win

    Do opisanego zastosowania linux lepszy, drogi agencie M$...

  • 18. Data: 2006-10-01 21:58:55
    Od: "Maciek C" <m...@o...pl>

    Hmm, dziekuje za wszystkie odpowiedzi, ale interesuje mnie tez jeszcze jedna
    sprawa ktora zawarłem w wątku, otóż czy musze podejmowac jakies kroki zwiazane z
    tym, ze komputer bedzie uzywany do dzialalnosci gospodarczej? musze to gdzies
    zglaszac itp? Bo jedni mowia ze tak , inni ze nie i sam juz nie wiem ;/ Bo
    domyslam, sie, ze nic sobie nie moge z niego odpisac, skoro byl kupiony "100 lat
    temu" jak firma jeszcze nie istniala?

    Maciej C

  • 19. Data: 2006-10-01 23:42:10
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 01-10-2006 o 22:33:40 Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > SDWI?

    System Dwustronnej Wymiany Informacji :)
    Takie nowe dziadostwo

  • 20. Data: 2006-10-01 23:44:32
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 01-10-2006 o 23:58:55 Maciek C <m...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > ze nie i sam juz nie wiem ;/ Bo domyslam, sie, ze nic sobie nie moge z
    > niego odpisac, skoro byl kupiony "100 lat temu" jak firma jeszcze nie

    Nie musisz nic zglaszac, firma to ty.
    Twój komp więc możesz z nim robić co chcesz.
    Możesz go też wnieść do firmowych środków trwałych i amortyzować,
    archiwum na .podatki ma sporo info na ten temat.

    pozdrawiam