  • 1. Data: 2006-10-01 13:03:44
    Temat: zarządzanie majątkiem dzieci
    Od: "Maxima" <m...@v...pl>

    Dzień dobry,
    Właśnie jestem po rozprawie odnośnie wydania zgody przez sąd rodzinny na
    możliwość zarządzania majątkiem dzieci. Składałam wniosek o możliwość
    wzięcia kredytu konsolidacyjnego pod hipotekę mieszkania, którego jestem
    współwłaścicielką z dwójką małoletnich dzieci. Ostatecznie, po uznaniu mnie
    niemal za przestępcę że w ogóle ośmielam się taki wniosek składać - sąd
    wyraził zgodę na zaciągnięcie kredytu konsolidacyjnego na kwotę 1/5 tej,
    którą planowałam, która nie pokrywa nawet całości moich obecnych zobowiązań
    finansowych (które chciałam w całości skonsolidować) a zgodę dostałam
    wyłącznie dlatego że przyznałam się sądowi do tego iż jestem ubezpieczona od
    następst wszelkich możliwych wypadków na kwotę wyższą niż wartość mieszkania
    (jak zaznaczyła pani sędzia - nigdy dotąd takiej zgody nikomu nie wydała).
    I moje pytanie do Państwa - czy jest to sytuacja ostateczna, tzn. można się
    jakoś odwołać od decyzji? czy to w ogóle coś zmieni/pomoże? jest sens? Czy
    jest jakiś bank, który w takiej sytuacji udzieli mi kredytu konsolidacyjnego
    na kwotę wyższą niż będzie widniała w postanowieniu?
    Bardzo proszę o pomoc.

    Pozdrawiam,
    Maxima